قیمت عایق نانو نمای ساختمان بر مبنای عوامل مختلف

قیمت عایق نانو نمای ساختمان با توجه به عوامل مختلف تعیین می گردد. مواد نانو را به عنوان جایگزین ایزوگام و قیرگونی می شناسند. این مواد شرایط بهینه و مطلوب…
قیمت عایق نانو نمای ساختمان

قیمت عایق نانو نمای ساختمان با توجه به عوامل مختلف تعیین می گردد. مواد نانو را به عنوان جایگزین ایزوگام و قیرگونی می شناسند. این مواد شرایط بهینه و مطلوب را برای عایق بندی نمای ساختمان فراهم می آورند. مواد نانو عایق رطوبتی و حرارتی مناسبی برای فضای داخلی ساختمان ها می باشند.

تعیین قیمت عایق نانو نمای ساختمان

امروزه از مواد نانو برای عایق بندی نما در بسیاری از اقلیم های مختلف استفاده می شود. قیمت نانو نمای ساختمان با توجه به عوامل مختلف تعیین می گردد. مواد نانو را به عنوان جایگزین ایزوگام و قیرگونی می شناسند. این مواد شرایط بهینه و مطلوب را برای عایق بندی نمای ساختمان فراهم می آورند. مواد نانو عایق رطوبتی و حرارتی مناسبی برای فضای داخلی ساختمان ها می باشند.

در ترکیبات مختلف عایق بندی، میزان مواد نانو متفاوت خواهد بود. نانو در آب بندی نمای ساختمان به اشکال گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. نانو می تواند به شکل کریستالی و بدون رنگ استفاده شود. مواد نانو در نمونه رنگی نیز عرضه می شوند. مواد نانو با ضمانت نامه کتبی 15 ساله در عایق بندی نما مورد استفاده قرار می گیرند.

عایق کاری نانو با طناب راپل

برای آب بندی نمای ساختمان از طناب راپل استفاده می شود. طناب راپل شرایط صعود به ارتفاعات بالای ساختمان را فراهم می کند. طناب راپل از مقاومت بالایی برخوردار بوده و امکان تطبیق با هر ارتفاعی را برای عایق کاران فراهم می آورد. عایق کاران به کمک طناب راپل می توانند به هر ارتفاعی از نما و ساختمان دسترسی داشته باشند. مواد نانو می توانند مقاوم سازی نما را در هر نوع متریالی اعم از چوب، شیشه، پی وی سی، سنگ، آجر، سیمان، سمنت برد و … فراهم آورند.

عوامل موثر در قیمت عایق نانو نمای ساختمان

قیمت عایق نانو نمای ساختمان در نمونه نانوهای ترکیبی و خالص متفاوت می باشد. نانو می تواند به شکل ترکیبی با سایر مواد مانند پودر سنگ، سیمان، آب، مواد پلیمری و … کاربرد داشته باشد. نانو می تواند به عنوان تک ماده آب بندی نمای ساختمان کاربرد داشته باشد. قطعاً قیمت عایق در نمونه های خالص از نمونه های ترکیبی بیشتر است.

به طور کلی قیمت عایق نانو نمای ساختمان در مقایسه با دیگر عایق بندی ها بهینه و مطلوب می باشد. بسیاری از عایق بندی ها نیاز به زمینه سازی برای استفاده از مواد عایق بندی دارند. این در حالی است که مواد نانو را بر روی هر نوع متریال و سطوح ناهمواری می توان مورد استفاده قرار دارد.

قیمت عایق نانو نمای ساختمان

حذف عملیات بسترسازی و هموارسازی نما شرایط مطلوبی برای آب بندی نمای ساختمانی می باشد. در واقع نبود این اقدامات پیش از آب بندی، شرایط مطلوبی را برای عایق بندی نمای ساختمان ایجاد می کند و از پرداخت هزینه های مازاد جلوگیری به عمل می آورد. آب گریزی از جمله ویژگی هایی است که برای نماهای مختلف مدنظر قرار می گیرد. با ویژگی آب گریزی می توان نماها را در برابر شرایط بارشی مقاوم کرد و فرصت نفوذ آب به درون نما را از بین برد.

سطح نماهای ساختمان باید در مقابل ضربه، سایش، فشار و … مقاوم باشند. برای مقاوم سازی نما باید از مواد نانو کمک گرفت. این مواد میزان استحکام و مقاومت نمای ساختمان را افزایش می دهند. ذرات نانو در مقابل اشعه ماوراء بنفش نیز مقاومت خوبی دارند و ایستایی لازم برای رنگ متریال و مصالح نمای ساختمان را به وجود می آورند. برای چسبندگی ذرات نانو از چسب های خاص استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست