اجرای نانو عایق آب بندی نمای ساختمان

مزیت بهره مندی از اجرای نانو عایق آب بندی نمای ساختمان بسیاری از افراد زمانی که اصطلاح عایق آبگریز نمای ساختمان یا سایر شهرهای بارانی را می شنوند، بسیار شگفت…

مزیت بهره مندی از اجرای نانو عایق آب بندی نمای ساختمان

بسیاری از افراد زمانی که اصطلاح عایق آبگریز نمای ساختمان یا سایر شهرهای بارانی را می شنوند، بسیار شگفت زده می شوند. عایق آب گریز به کمک مواد نانو بر روی نمای ساختمان به وجود می آید. این نوع پوشش دهی می تواند شرایط ایده آل در مقابل رطوبت و آب باران به وجود آورد.

ساکنان شهرهای شمالی خانه های خود را به گونه ای می سازند که در برابر آب باران مقاومت بسیاری داشته باشد. آن ها متریال و مصالح بادوام و مستحکم با عمر بیش از ۱۰ سال را برای ساخت نمای ساختمان انتخاب می کنند. تمام این دقت و تمرکز برای بالا رفتن عمر مفید ساختمان مورد توجه قرار می گیرد. این نوع مقاوم سازی برای جلوگیری از نم زدگی و شوره زدگی ساختمان و … مدنظر قرار می‌ گیرد.

فواید استفاده از عایق آب گریز نمای ساختمان

عایق آب گریز نمای ساختمان نیز شرایط مناسب برای مقاوم سازی نمای ساختمان فراهم می کند. این عایق با خواص آب گریزی خود از تجمع و نفوذ رطوبت به داخل نما ممانعت کرده و در نتیجه از تخریب و سقوط نمای ساختمان جلوگیری می کند. استفاده از عایق آب گریز می ‌تواند در تعدیل مصرف انرژی نیز سهم قابل توجهی داشته باشد. زمانی که این عایق به کمک مواد نانو بر روی نما پیاده سازی شود، ساختمان با یک پوشش اضافی مواجه می گردد.

این پوشش اضافه در برابر عوامل و شرایط بیرونی بسیار موثر واقع می شود. عایق آب گریز نمای ساختمان نوشهر حداقل با عمر بهینه ده سال مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع عایق بندی علاوه بر اینکه در برابر رطوبت و آب باران مقاومت دارد، در مقابل سرما و گرما نیز پوشش دهی مناسبی را ایجاد می کند. بنابراین از ورود سرما و گرما نیز به فضای داخلی ساخت جلوگیری به عمل می آورد.

اجرای نانو عایق آب بندی نمای ساختمان بدون داربست انجام می شود. این اجرا از اهمیت بالایی برخوردار بوده و شرایط مطلوب و بهینه را برای مقاوم سازی ساختمان ایجاد می کند. آب بندی نمای ساختمان برای پیشگیری از تخریب و نم زدگی ساختمان انجام می شود. نمای ساختمان تحت تاثیر عوامل مختلف همچون فرسایش، رطوبت، شرایط دمایی نامطلوب و … قرار می گیرد. بنابراین محافظت از نمای ساختمان در برابر عوامل مختلف اهمیت زیادی دارد.

عایق بندی نمای ساختمان سبب افزایش عمر نما و متریال می گردد. نماهای ساختمان باید قابلیت شست و شو را داشته باشند. اجرای نانو عایق ساختمان امکان شست و شو نما و تمیزکاری خودکار نمای ساختمان را فراهم می آورد.

اجرای نانو نمای ساختمان چه ویژگی هایی دارد؟

همان طور که می دانید مواد نانو جاذب کثیفی و آلودگی نیستند. به همین خاطر دیرتر کثیف می شوند. مواد نانو از قابلیت تمیزکاری اتومات برخوردار می باشند. به همین خاطر کمتر کثیف می گردند. چنین ویژگی هایی قابلیت مواد نانو را برای عایق بندی نمای ساختمان افزایش می دهند.

 

به وسیله طناب راپل انجام می شود. این طناب ایمنی کار عایق کاران را بالا می برد و از سقوط وسایل بر روی رهگذران جلوگیری به عمل می آورد. عایق کاران معمولاً با یک سطل و برس برای عایق کاری با مواد نانو دست به کار می شوند. طناب راپل حرکت آسان و سریع عایق کاران را فراهم می آورد.

مواد دست ساز شرکت با ترکیبی از نانو و دیگر مواد برای عایق بندی نمای ساختمان به کار بسته می شوند. این مواد از ویژگی های منحصر به فردی برای عایق بندی برخوردار می باشند و با گارانتی 15 ساله استفاده می شوند. گارانتی 15 ساله مواد و ترکیبات نانو با ضمانت مکتوب به مشتری اعطاء می گردد.

نانو ساختمان چه فوایدی دارد؟

آب بندی نمای ساختمان با مواد نانو میزان سوخت مصرفی و انرژی منزل را کاهش می دهد. ترکیبات نانو به شکل خالص یا ترکیبی استفاده می شوند و نقش عایق رطوبتی و دمایی دارند. در واقع با این عایق از ورود و خروج هوای سرد و گرم جلوگیری می شود. از مواد نانو برای عایق بندی کلیه نماها با هر نوع متریال و مصالحی استفاده می شود.

آب بندی نمای ساختمان

روش ابداعی مناسب برای آب بندی با ایزوگام و قیرگونی می باشد. با اجرای نانو عایق ساختمان می توان شرایط مناسبی برای ممانعت از ورود آب به درون ساختمان به وجود آورد. تکنولوژی نانو امکان عایق بندی سریع را فراهم می آورد. اجرای نانو نمای ساختمان می تواند به شکل نامرئی در نماهای مختلف به کار بسته شود. خوشبختانه مواد نانو بسیار سبک بوده و به سهولت مورد استفاده قرار می گیرند.

آب بندی نمای ساختمان به عنوان یکی از مواد سازگار و دوستدار محیط زیست مورد توجه قرار می گیرد. تکنولوژی نانو شرایط مطلوب و بهینه برای آب گریزی نما را فراهم می کند و بدین طریق از تجمع آب بر روی نما و فرصت یافتن برای نفوذ جلوگیری به عمل می آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست