آب بندی و عایق نما نانو در تنکابن به شکل اصولی و بدون داربست

آب بندی و عایق نما نانو در تنکابن در ساختمان سازی اهمیت زیادی دارد. شهر تنکابن از جمله شهرهایی است که در معرض آب و هوای مرطوب و بارانی قرار…

آب بندی و عایق نما نانو در تنکابن در ساختمان سازی اهمیت زیادی دارد. شهر تنکابن از جمله شهرهایی است که در معرض آب و هوای مرطوب و بارانی قرار دارد. از این رو برای طول عمر بنای ساختمان باید تدابیر لازم به کار گرفته شود. امروزه برای عایق بندی نمای ساختمان در تنکابن از مواد نانو استفاده می شود.

آب بندی و عایق نما نانو در تنکابن به شکل اصولی

مواد نانو با کیفیت بالا تولید می گردند. شرکت ما در زمینه تولید مواد نانو و ترکیبات نانو بسیار حرفه ای عمل می کند. مواد نانو به شکل پوششی برای عایق بندی نمای ساختمان یا به شکل تزریقی برای آب بندی نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند.

مواد نانو شرکت به شکل ضمانت شده به مشتری ارائه می گردد. این مواد 15 سال ضمانت دارند. ضمانت نامه مواد نانو به شکل کاملاً مکتوب و رسمی به مشتری عرضه می گردد. آب بندی و عایق نما نانو در تنکابن می تواند برای هر نمای چوبی، سنگی، سیمانی، آجری، فلزی، شیشه و … کاربرد داشته باشد. عایق کاری با مواد نانو گزینه ای مطلوب و مقرون به صرفه می باشد و با سرعت زیادی انجام می شود. نمونه ای از عایق کاری ها به شکل تزریقی انجام شده و از یک پیستوله، قلمو و پمپ برای عایق کاری استفاده می شود. نمونه دیگر عایق کاری به کمک شیت های نانو انجام می شود. این نوع آب بندی نانو در تنکابن در ابعاد وسیع تری انجام می گیرد و کاربرد قابل توجهی دارد.

آب بندی و عایق نما نانو در تنکابن بدون داربست

آب بندی و عایق نما نانو در تنکابن باید به شکل اصولی در محل انجام می شود. در گذشته برای انجام آب بندی نمای ساختمان از داربست استفاده می شد. داربست امکان جا به جایی عایق کاران را با محدودیت مواجه می کرد. شرکت ما برای عایق کاری از طناب راپل بهره مند می شود. امروزه طناب راپل از اهمیت بالایی در انجام ساخت و ساز، شست و شوی نما و … برخوردار می باشد. در واقع با وجود طناب های راپل می توان از هزینه های بالای داربست فاکتور گرفت. ضمن اینکه از سقوط افراد یا سقوط وسایل بر روی افراد رهگذر جلوگیری به عمل آورد.

فواید عایق کاری با نانو

مواد نانو از کاربرد و مزیت بیشتری نسبت به عایق بندی های قیرگونی و ایزوگام برخوردار می باشند. مواد نانو نیاز به بسترسازی چندانی ندارند و با عمر طولانی مورد استفاده قرار می گیرند. مقاومت خوبی در برابر رطوبت، آب باران و … دارند و از این رو به عنوان عایق ضد رطوبت و حرارت شناخته می شوند.

آب بندی و عایق در تنکابن با چسب های سیلیکونی و پلی اورتان انجام می شود. این چسب ها بر حسب متریال و مصالح نما انتخاب می گردند. مواد نانو سبک بوده و به خوبی تمیزکاری می شوند. سرعت عایق کاری با مواد نانو بالاست. بنابراین مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن می توانند نمای عایق بندی شده را تحویل بگیرند. ضمانت نامه کتبی 15 ساله کیفیت و مرغوب بودن مواد نانو را به خوبی نشان می دهد.

مواد نانو بر روی ساختمان ها هیچ گونه بافت اضافی و ناهمواری به همراه ندارند. این مواد بر حسب نظر مشتری در نوع رنگی یا بدون رنگ برای آب بندی و عایق نما نانو  به کار بسته می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست