آب بندی و عایق نما در قزوین چگونه انجام می شود؟

آب بندی و عایق نما در قزوین برای جلوگیری از تخریب ساختمان و بروز خسارات مدنظر قرار می گیرد. این آب بندی باید برای پر کردن منافذ و درزها انجام…
راپل

آب بندی و عایق نما در قزوین برای جلوگیری از تخریب ساختمان و بروز خسارات مدنظر قرار می گیرد. این آب بندی باید برای پر کردن منافذ و درزها انجام شود. در این صورت شرایط بهینه و مطلوبی برای عایق بندی نمای ساختمان مطرح می گردد. آب بندی نمای ساختمان با مواد نانو جایگزین مناسبی برای ایزوگام و قیرگونی می باشد.

آب بندی و عایق بدون ایزوگام و قیرگونی

ایزوگام و قیرگونی پوشش دهی مناسبی برای تمام سطوح و نماها نیست. همین موضوع بهره مندی از قیرگونی و ایزوگام را با محدودیت مواجه می کند. پوشش های مقاومتی نانو نقش مهمی در آب بندی و عایق نما  دارند. این پوشش از ورود رطوبت به درون درز و شکاف های نما جلوگیری می کند و آب بندی نما را به شکل اصولی انجام می دهد.

برای اجرای نانو در عایق بندی از طناب راپل استفاده می شود. طناب راپل گزینه خوبی برای عایق کاری می باشد. این طناب فرصت جا به جایی عایق کاران بر روی نما را به راحتی فراهم می کند. طناب راپل برای عایق بندی ارتفاعات مختلف کارایی زیادی دارد.

ویژگی های عایق کاری با نانو

مواد نانو از خواص چسبندگی بالایی برخوردار می باشند. از این رو می توانند برای عایق کاری نما مورد استفاده قرار بگیرند. آب بندی و عایق نما در قزوین با مواد نانو به سرعت انجام می گیرد. مواد نانو ابعاد بسیار کوچکی دارند و می توانند به خوبی در درز و شکاف های نما قرار بگیرند. مواد نانو عایق رطوبتی را برای نمای ساختمان های چوبی، سنگی، سیمانی، آجری، شیشه، آلومینیوم، پی وی سی، کامپوزیت و … اجرا می کنند.

مواد نانو در شرکت ما به شکل دست ساز، خالص و ترکیبی برای عایق بندی نمای ساختمان تولید می شوند. این مواد 15 سال ضمانت می شوند. ضمانت 15 ساله مواد نانو به شکل کتبی به مشتری عرضه می گردد.

اهمیت آب بندی و عایق نما در قزوین و شهرهای کوهستانی

دوام و مقاومت مواد نانو قابل توجهی را برای نمای ساختمان ایجاد می کنند. آب بندی و عایق نما در قزوین با توجه به شرایط اقلیم کوهستانی اهمیت زیادی دارد. شهر قزوین در معرض یخبندان های زمستانه قرار دارد. وجود درز و شکاف در نمای ساختمان امکان نفوذ آب به درون نما را فراهم می کند. در نتیجه آب و رطوبت به درون نما راه پیدا می کند و با پایین آمدن دما دچار یخ زدگی می شود. در طول روز این یخبندان آب می شود. از این رو نماهای ساختمانی در شهرهای کوهستانی تحت انبساط و انقباض مصالح قرار می گیرند.

نوسانات دمایی و بروز یخبندان دیر یا زود اسباب ریزش و سقوط مصالح نما و در موارد شدید تخریب ساختمان را فراهم می آورد. بنابراین باید آب بندی و عایق نما در شهرهای کوهستانی، بارانی، گرم و خشک و … را مورد توجه قرار دهید. آب بندی و عایق نما  شما را از پرداخت هزینه بالا برای تعمیر و بازسازی مجدد نما معاف خواهد کرد.

آب بندی و عایق نما در قزوین با بهترین مواد نانو، طناب راپل و عایق کاران حرفه ای انجام می شود. تمام نکات ضروری برای عایق بندی نمای ساختمان مدنظر قرار می گیرد. مواد نانو سبک هستند و استفاده آسانی در آب بندی نمای ساختمان دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست