پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج با 20 سال ضمانت اجرا شرکت جهان راپل؟

پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج چگونه انجام می شود؟ پیچ و رولپلاک سنگ نما و جلوگیری از سقوط بنا همانطور که میدانید ساختمان ها در شهر کرج پیوسته…
پیچ و رولپلاک نما در کرج با طناب راپل

پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج چگونه انجام می شود؟

پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج

پیچ و رولپلاک سنگ نما و جلوگیری از سقوط بنا

همانطور که میدانید ساختمان ها در شهر کرج پیوسته در حال گسترش هستند.

به گونه ای که اکثر ساختمان ها از چندین طبقه تشکیل شده اند. در سیستم نمای ایرانی مرسوم است که برای زیبایی از سنگ استفاده شود، استفاده از سنگ علاوه به زیبایی، نمای ساختمان ها را سنگین می کند‌ و بار غیر ضروری ساختمان ها را افزایش می دهند‌.

اما این تنها ایراد وارد بر استفاده سنگ در نما نیست. خطر سقوط مصالح سنگی که در نمای ساختمان استفاده شده است پیوسته خطر مرگ و میر را برای عابران پیاده در پیاده روها، افزایش میدهد‌.

برای جلوگیری سقوط این مصالح از پیچ و رولپلاک نما در کرج استفاده می کنند. اما پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج به چه صورتی انجام می پذیرد؟

پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج

همانطور که گفته شد میزان خطر سقوط احتمالی سنگ نمای ساختمانی رو به افزایش است. اما پیوسته با افزایش نیروی متخصص در انجام پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج می توان تا حد زیادی جلوی این مشکل گرفته شود. اما علت سقوط مصالح نمای ساختمانی چیست؟

پیچ و رولپلاک نما مقرون به صرفه و اقتصادی

عوامل سقوط سنگ نما و استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ نما

یکی از عواملی که باعث ریزش سنگ نمای ساختمانی می شود، نشست ساختمان بر اثر کاهش سطح آب های زیرزمینی است. همانطور که میدانید شهر کرج از جمله شهرهایی است که با مشکل نشست زمین رو به رو است. از این رو استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج لازم و ضروری است.

عوامل دیگر که بر روی سقوط سنگ نما تاثیر می گذارند، عبارتند از استفاده از نخاله های ساختمانی در ملات پشت سنگ نما، استفاده از سیمان خشک در پشت سنگ، استفاده از سنگ با کیفیتی نه چندان مناسب و بسیاری در عوامل دیگر که در هنگام نصب سنگ رعایت نمی شود. اما برای پیچ و رولپلاک نما در کرج چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

نکات اجرای پیچ و رولپلاک سنگ با راپل

از جمله نکاتی که در اجرای این سیستم ابتدا باید در نظر گرفته شود، نوع سنگ مصرفی است.

شناخت نوع سنگ مصرفی باعث می شود که ادوات اجرایی را به درستی انتخاب شود. به طور مثال در صورت استفاده از سنگ تراورتن در نمای ساختمانی می توان از دریل هیلتی استفاده کرد یا در صورت استفاده از نمای رومی باید سوراخکاری با استفاده از دریل های سه نظام انجام بپذیرد.

استفاده از دریل های سه نظام سبب افزایش سه برابری خدمات سوراخکاری در نمای ساختمانی می شوند. اما برای پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج از چه پیچ هایی استفاده می شود؟

راپل کار و پیچ کردن سنگ

نوع پیچ و رولپلاک در نگهداری بنای ساختمان

یکی از انواع رولپلاک هایی که برای نگه داشتن سنگ ها از آن استفاده می شود، رولپلاک های پروانه ای است. این رولپلاک ها عمدتا برای سنگ و شیار چنگالی مورد استفاده قرار میگیرد. پیچ مورد استفاده در این رولپلاک ها پیچ دیاموند ۵ تا ۶ سانتی متری است.

این پیچ قابلیت های به خصوصی دارد که از جمله این قابلیت ها می توان به مقاومت در برابر خوردگی ناشی از زنگ زدگی و همچنین استحکام بالا اشاره کرد.

به طور کلی این نوع از پیچ ها این قابلیت را دارند که تا ۴۰۰ کیلوگرم وزن تحمل کنند بدون آن که دچار آسیب دیدگی شوند. این پیچ ها گالوانیزه ای بوده و بسیار مقاوم است.

همانطور که گفته شد، عوامل متعددی در سقوط سنگ نمای ساختمان ها تاثیر دارد. بنابراین برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی باید به خوبی محکم شوند. استفاده از نیروی متخصص در این امر به راحتی می تواند به شما کمک کند.

مقاوم کردن سنگ نما در کرج در چه مواردی حائز اهمیت است؟

هر منطقه ای با توجه به نوع آب و هوا و میزان رطوبت نیاز به مقاوم سازی نمای ساختمان در کرج دارد. با این وجود هر کدام از ساختمان ها و مناطق مختلف کشور روش های متفاوتی را برای مقاوم سازی نما انتخاب می کنند.

ما به شما پیشنهاد می کنیم برای مقاوم سازی نماهای ساختمان از پیچ و رولپلاک نما بهره مند شوید. این روش یک روش پیشگیرانه در شهرهایی همچون کرج، رشت و تهران می باشد.

با پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج می توان تا سال های سال بدون دغدغه و نگرانی در ساختمان زندگی کرد.

تاریخچه و انواع رولپلاک در بازار. رولپلاک سنگ نما

ضرورت پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان در کرج

همانطور که می دانید شهرهای مختلف ایران از نظر دما، میزان رطوبت، بارش و سایر پارامترهای جوی با هم تفاوت قابل توجهی دارند. با این وجود بیشتر شهرهای ایران در فصول سرد رطوبت بالا و بارش باران و برف را تجربه می‌کنند.

بنابراین نمای بیرونی ساختمان تحت تاثیر شرایط متفاوت قرار می گیرد. به عنوان مثال روزها بیش از اندازه گرم می‌ شود و شب ها انرژی بسیار زیادی از دست می دهد.

این پدیده می‌تواند زمینه‌ساز بسیاری از مشکلات و تخریب های ساختمانی باشد.

اگرچه بسیاری از تخریب های ساختمانی در نگاه اول با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند اما بعد از مدتی نشانه‌های تخریب آشکار می شود.

ما توصیه می کنیم قبل از اینکه علائم تخریب و نیاز به تعمیر و بازسازی در ساختمان آشکار شود، پروسه پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج را به مرحله اجرا درآورید.

در واقع استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج یک اقدام پیشگیرانه و اقتصادی است. به کمک این اقدام می توان از عواقب تخریب نمای ساختمان جلوگیری کرد. همچنین از پرداخت هزینه تعمیرات و بازسازی نمای ساختمانی نیز ممانعت نمود.

محکم کردن سنگ در کرج: مقرون به صرفه و اقتصادی

این ویژگی های مثبت نشان می‌دهند که پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است. البته اگر در زمان مناسب خود انجام شود.

هر نمای ساختمانی بعد از گذشت چند سال نیاز به استفاده از پیچ و رولپلاک دارد. این پیچ و رولپلاک برای سنگ نماهای ساختمان در انواع مختلف به اجرا در می آید.

مقاوم سازی با پیچ و رولپلاک

پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج

ضرورت پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج

سنگ ها از وزن قابل توجه برخوردار هستند و سنگینی بسیار زیادی را بر ساختمان تحمیل می کنند. بنابراین بیشتر تخریب و خرابی نمای ساختمان به دلیل وزن بالای سنگ نمای ساختمان اتفاق می افتد.

زمانی که سنگ نمای ساختمان بیش از اندازه سنگین باشد، از حالت تثبیت شده خارج می شود. این مشکل زمانی آشکار می شود که عوامل جوی نیز بر سنگینی سنگ نمای ساختمان اثر بگذارند و آن را تحت تأثیر قرار دهند.

به عنوان مثال رطوبت ناشی از آب باران می تواند در داخل سنگ نمای ساختمان نفوذ کند و فرآیندهای انبساط و انقباض را درون سنگ به وجود آورد.

در نتیجه این نوع فعالیت ها رفته رفته بر ساختار سنگ تأثیر گذاشته و آن را دچار تخریب اساسی می کنند. بنابراین پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج به عنوان یک اقدام پیشگیرانه از تخریب های شدید نما مورد توجه قرار می گیرد.

پیچ و رولپلاک نما در کرج چگونه انجام می شود؟

متریال و روش های مختلفی برای مقاوم سازی نمای ساختمان مورد توجه قرار می گیرد. به طور کلی نمای ساختمانی به دلیل مجاورت با شرایط جوی و محیطی مختلف نیاز به مقاوم سازی دارد.

این مقاوم سازی از ایام کهن تا هم اکنون به شیوه های مختلف انجام می شود. استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج یکی از شیوه های نوین و عالی برای مقاوم سازی نمای ساختمان است. با این روش می توان پروسه آب بندی نما را تکمیل کرد.

پیچ و رولپلاک نما در کرج به کمک راپل کاران انجام می شود. راپل کاران به کمک طناب راپل در نقاط مختلف نما کار می کنند. این طناب بالا و پایین آمدن افراد مختلف را راحت و آسان می کند. با طناب راپل، راپل کاران می توانند به هر سو بروند و سرعت کار خود را افزایش دهند.

اهمیت پیچ و رولپلاک سنگ نما درالبرز

اهمیت پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج این است که بسیاری از نماهای ساختمان بعد از مدتی دچار سقوط یا ریزش می شوند. همان طور که می دانید نمای ساختمان در مجاورت تغییرات دما، آب باران، نور خورشید، اشعه ماوراء بنفش، باد، هوازدگی و… قرار داد.

شرایط جوی می تواند به مرور زمان شکاف هایی را بر اثر انبساط و انقباض در سنگ ها یا سایر نماهای ساختمانی به وجود بیاورد. به همین علت نماهای ساختمانی بعد از مدتی دچار سقوط و ریزش می شوند.

اهمیت پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج
اهمیت پیچ و رولپلاک نما در کرج

این مسئله بسیار خطرناک بوده و می تواند خسارات مالی و جانی زیادی را به همراه داشته باشد. اسکوپ کردن سنگ های نما می تواند از وقوع چنین مشکلات زیان باری جلوگیری نماید.

پیچ و رول پلاک سنگ نما در کرج با طناب راپل

پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج به کمک داربست نیز انجام می شود. روش داربستی یکی از روش های قدیمی برای انجام مقاوم سازی نمای ساختمان است.

امروزه بسیاری از شرکت ها از جمله شرکت جهان راپل، روش طناب راپل را برای آب بندی و مقاوم سازی نمای ساختمان پیشنهاد می کند. در این روش سرعت کار بسیار بالا می رود. ضمن اینکه ایمنی کار افزایش پیدا می کند.

حال آن که در روش داربستی مجبور هستید داربست طولانی برای رسیدن به نقطه مورد نظر ببندید و این مسئله سرعت و امنیت کار را به شدت پایین می آورد.

پیچ سنگ نما با راپل

حتماً شما هم شنونده اخبار نامطلوب درباره سقوط افراد از روی داربست در هنگام انجام فعالیت های ساختمانی بوده اید. برای جلوگیری از این گونه حوادث ناگوار بهتر است جمله اول ایمنی بعد کار را باور داشته باشیم.

 

پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب راپل در کرج

ریزش سنگ نما همیشه در طی مدت زمان طولانی اتفاق نمی افتد. در برخی از مواقع طوفان های شدید، بارندگی زمستانی و پاییزی، زلزله و… می تواند اسباب ریزش سنگ را فراهم بیاورد. این ریزش بر اثر ضریب انبساط مصالح و متریال به وجود می آید.

شرکت ما با روشهای جدید بدون داربست میتواند انجام تمامی کارها در ارتفاع را اجرا کند و این کار در امنیت 100 درصدی است با روش راپل شما میتوانید از هزینه داربست و در وقت خود صرفه جویی کنید.

چرا چون با یک تماس به ما از صفر تا صد کار را این شرکت به عهده میگیرد و در کمترین فرصت کار شما به نحو احسنت انجام میشود ولی اگر شما بخوای داربست یزنید و بعد دنبال یه پیچ و رولپلاک کار باشید.

کلی از وقت شما گرفته میشود و احتمال خطر بسیار تو این مدت زیاد است و این هم خدمتتون عرض کنم که کسی که شما برای انجام پیچ و رولپلاک استفاده می کنید.

تخصص این کار را ندارد ولی ما با 18 سال سابقه کار در ارتفاع و پیچ و رولپلاک سنگ نما و شست و شوی نما و رزین نما و اب بندی نما با بهترین مواد نانو فوقلعاده حرفه ای و همچنین از پیچ و رزین درجه یک استفاده میکنیم

مقاوم سازی نمای سنگی ساختمان

امروزه نماهای ساختمانی سنگی بسیار مورد توجه قرار می گیرد. این نماها در فضاهای ساختمان به عنوان نماهایی با عمر مفید و مقاوم شناخته می شوند.

سقوط سنگ ها در نمای ساختمانی به علت ابعاد بزرگ و سنگینی بسیار، مشکلات زیادی را برای عابرین ایجاد می کند و می تواند منجر به مرگ شود.

از این رو پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج از اهمیت و جایگاه به مراتب بالایی برخوردار است.

به طور طبیعی ملاتی که برای پشت سنگ نمای ساختمان به کار می رود، عمری 10 تا 20 ساله دارد. ضمن اینکه فرآیند هوازدگی به مرور زمان برای سنگ نمای ساختمان تاثیر می گذارد و آن را دچار از هم پاشیدگی می کند.

چرا پیچ و رولپلاک سنگ را انجام بدیم؟

برای پیشگیری از این نوع مشکلات استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج را پیشنهاد می کنیم.

شرکت جهان راپل سابقه طولانی در زمینه آب بندی، پیچ و رولپلاک در کرج و مقاوم سازی ساختمان دارد.

این شرکت از افراد ماهر و متخصص برای اجرای پیچ و رولپلاک در محل بهره مند می شود. تمام نکات ایمنی و اصولی در حین اجرای پیچ و رولپلاک مورد توجه قرار می گیرد.

توجه داشته باشید که کیفیت کار پیمانکار در انجام پیچ و رولپلاک از اهمیت بالایی برخوردار است.

این کار برای بالا رفتن ایمنی ساختمان و جلوگیری از مشکلات به وجود آمده مدنظر قرار می گیرد. بنابراین باید پیمانکاران این پروژه را به درستی انتخاب کنید و کار را به افراد متخصص و حرفه ای بسپارند.

انتخاب پیچ و ابزار مناسب برای پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج

پیچ های انتخابی برای تثبیت سنگ ها در سایزهای مختلف انتخاب می شوند. در واقع ضخامت و سایز پیچ با توجه به نوع سنگ و ملات پشت آن انتخاب می گردد.

به عنوان نمونه برای سنگ هایی با ضخامت یک و نیم سانتی متر از پیچی به اندازه 6 سانتی متر استفاده می شود. برای سنگ هایی با ضخامت 2.5 تا 3 سانتی متر از پیچ های 8 سانتی متر بهره مند می شویم.

در هنگام استفاده از پیچ های ضخیم نیاز به افزایش سایز مته برای سوراخ کردن سنگ داریم.

انتخاب پیچ و ابزار مناسب برای پیچ و رولپلاک نما
انتخاب پیچ و ابزار مناسب برای پیچ و رولپلاک نما در کرج

برای اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج باید به این موضوع اشاره شود که طول پیچ از جمع ضخامت ملات پشت سنگ و ضخامت سنگ به دست می آید. سایز رولپلاک به کار گرفته شده در نما نیز با توجه به ضخامت ملات سنگ انتخاب می شود.

برای انتخاب مته نیز باید دقت داشته باشید و آن ها را با توجه به ضخامت ملات و سنگ انتخاب کنید. این کار سرعت انجام پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج را افزایش می دهد و روند کار را بهبود می بخشد.

به عنوان مثال برای پیچی با ضخامت 5 میلی متر و 6 سانتی متر از مته 7 استفاده می شود.

انتخاب پیچ و ابزار مناسب

اگر ابعاد سنگ نمای ساختمان کوچک است، بهتر است مته با سایز کوچک را انتخاب کنید. در واقع اگر مته متناسب با ضخامت و ابعاد سنگ نمای ساختمان انتخاب نشود، می تواند شکستگی یا ایجاد ترک در سنگ نما را به دنبال داشته باشد.

درپوش ها به کار رفته بر روی دیواره پشت بام نیز نیاز به پیچ و رولپلاک دارند. این موضوع برای پیشگیری از کنده شدن درپوش ها مورد توجه قرار می گیرد.

9 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام و درود فراوان ببخشید من حدود 1300 متر کار پیچ و رولپلاک دارم کی تشریف میارید کار رو ببینید.
    ادرس ملارد خیابان 48 ساختمان گلها پلاک 42
    شماره تماس 09363939719

    پاسخ
  • عمو پرویز
    29 ژانویه 2023 09:33

    این بچها حرف ندارن امروز آمدن برای ما کار انجام دادن که هم پیچ کردن سنگها رو هم شستن که بسیار عالی کار انجام شد و از همه مهمتر اخلاق خوبشون بود و منم برای قدر دانی گفتم بیام نظر مثبتم رو اعلام کنم دوستدار شما عمو پرویز

    پاسخ
  • کارشون حرف نداره من از اقای اکبری بسیار راضی هستم تشکر

    پاسخ
  • درود فراوان خوشحالم که کرج هم همچین راپل کار خوبی داره و از همه مهمتر اینکه ایشون برای انجام توری کشی نورگیر و تعویض والواشر نما به تور ما خورد و اینکه من بسیار زیاد از اقای اکبری راضی هستیم سپاس گذارم

    پاسخ
  • سلام بنده از شرکت جهان راپل بسیار راضی هستم فقط یه ایرادی دارن کارشون انقدر خوبه که پیچهایی که برای سنگ ما انجام دادن به سختی دیده میشه واقعا لایک دارید تشکر

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست