قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما چگونه محاسبه می شود؟

تخمین قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما چگونه انجام می شود؟ بهترین قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما با نمودار قیمت دقیق قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما قیمت گذاری…
قیمت پیچ سنگ نما

تخمین قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما چگونه انجام می شود؟

بهترین قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما با نمودار قیمت دقیق

تخمین قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما چگونه انجام می شود؟

قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما

قیمت گذاری انواع سنگ نما برای پیچ و رولپلاک سنگ

فرض کنید یک ساختمان نما رومی در عرض 10 متر و در 5 طبقه باشد و این نما در حد معمولی باشه نه زیاد شلوغ باشه نه ساده ما قیمت نما رومی معمولی رو میدیم.

حدود قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما رومی حدود 7 تا 10 میلیون تومان است و این قیمت حدودی است و امکان داره از7 میلیون کمتر و از 10 میلیون بیشتر باشد و این بستگی به نما دارد که ایا چقد شلوغ است یا وضعیت سنگ به چه شکل است.

پیچ و رولپلاک سنگ تراورتن

حالا شما در نظر بگیرید که یک نما دارید کاملا صاف بدون شکستگی و سنگ تراورتن 40 سانتی متراژ این نما هم 10 متر عرض در 5 طبقه است هزینه این نما حدود3 تا 5 میلیون تومان است.

پیچ و رولپلاک سنگ مرمریت یا چینی

سنگ مرمریت یا چینی که یکی از سنگهای معروف قدمی است دیگر در این روزها پیدا نمیشود و این نوع سنگ در ابعاد 10 تا 25 سانتی بر روی نماها موجود است.

سنگهای مرمریت هم مشکل و سختی در پیچ و رولپلاک کردن دارند چون داخل این نوع سنگ پر از رگهای کوچک است و از اسمش معلومه سنگ چینی با کمترین ضربه از کمر میشکنه و این سنگ هم در ابعادی که در بالا بهش اشاره کردیم قیمت پیچ و رولپلاک سنگ بدم بهتون حدود قیمت از 5 میلیون تا 8 میلیون در میشود و این بستگی به ابعاد سنگ داد.

پیچ و رولپلاک سنگ گرانیت

سنگ گرانیت یکی از گران ترین سنگها و محکم ترین سنگها میباشد و در موقع ساخت و ساز حتما باید اسکوپ شود و اگر اسکوپ نشود سریعا ریزش میکند چون اصلا چسبندگی به ملات یا دوغاب ندارد و باز هم با وجود اسکوپ بعد از مدتی شروع به ریختن میکند و باید پیچ و رولپلاک شود قیمت پیچ و رولپلاک سنگ برای سنگ گرانیت در ابعادی که اشاره کردیم حدود 4 تا 6 میلیون تومان در میاد.

1-استفاده از داربست یا راپل

اب بندی نما بصورت اصولی و با ضمانت کتبی

پیچ و رولپلاک سنگ نما بنا بر نوع استفاده از پیچ نمودن سنگ نماهای ساختمانی متفاوت می باشد.

به عنوان مثال اگر پیچ و رولپلاک سنگ نما به وسیله داربست انجام شود، هزینه داربست، نصب و جمع کردن آن نیز علاوه بر خدماتی که کارکنان آن در طی اجرای فرآیند پیچ و رولپلاک نمودن ساختمان انجام می دهند.

برای کارفرمای خود هزینه ای اضافی را نیز شامل می گردد. بنابراین برای آنکه هزینه پیچ رولپلاک سنگ نما بیشتر نگردد، می توان از روشی به غیر از داربست در اجرای این روند کاری بهره جست تا هزینه را کاهش داد.

استفاده از راپل و کار با طناب در ارتفاع بهترین شیوه است که برای پروژه هایی بیشتر مورد کاربست واقع می گردد که سنگ های آسیب دیده و سقوط کرده از نمای ساختمانی چندان زیاد به نظر نمی رسند.

2-استفاده از داربست یا راپل

استفاده از داربست برای پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمانی بهتر از داربست است هر چند که قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب ارزان تر و به صرفه تر تمام می شود.

ولی به طور کلی استفاده از داربست برای اجرای این کار برای پروژه هایی که تعداد زیاد و قابل توجهی از سنگ های نمای آن افتاده است یا بطور کلی سنگ های آن سقوط کرده است.

روشی بهتر از راپل است و از داربست های فلزی برای ایجاد نماکار در این شرایط بهره می جویند. پیچ و رولپلاک سنگ نما بدون استفاده از داربست برای کارهای جزئی انجام می شود و زمان بر نیست و معمولا کمتر از یک روز کار تمام می شود.

ولی در پروژه هایی که با داربست های فلزی صورت می پذیرد، شاهد آسیب بیشتر نما هستیم که می بایست کل نما از اول ترمیم و محکم سازی شود.

2- تعداد طبقات ساختمان

تعداد طبقات یک ساختمان از دیگر عواملی است که در برآورد هزینه پیچ و رولپلاک سنگ نما حائز اهمیت است و در قیمت نهایی کار تأثیرگذار است.

چرا که روند کاری پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان ها هم در خانه های ویلایی با ارتفاع کم و هم در برج های چندین طبقه صورت می گیرد و از آنجایی که ترمیم و پیچ و رولپلاک سنگ نما در ساختمان های بلند و چندین طبقه کاری دشوارتر و زمانبر تری می باشد.

بنابراین هزینه پیچ و رولپلاک سنگ نما نیز در این ساختمان ها به مراتب بسته به تعداد طبقات و حجم ارتفاع نمای ساختمان ها بالاتر می رود و برعکس این امر نیز وجود دارد که هزینه پیچ و رولپلاک سنگ نما در ساختمان های کم ارتفاع، کمتر برآورد می گردد.

ضمن اینکه در ساختمان های بلند و مرتفع نیاز به داربست است که در هزینه پیچ و رولپلاک سنگ نما می افزاید. علاوه بر آن نیاز به تعداد نفرات بیشتری برای تسریع در روند کاری خود هستند.

همچنین ریسک بالا رفتن از داربست در ارتفاعات نیز به جای خود همگی در هزینه پیچ و رولپلاک سنگ نما تأثیرگذار هستند.

3- نیروی کار
3- نیروی کار

نیروی کار در پروژه های بزرگ که نیازمند تعمیرات بسیار زیادی هستند، به مراتب باید بیشتر باشد تا با همکاری عده زیادی از تعمیرکاران در این حوزه کاری روند پیچ و رولپلاک سنگ نما صورت پذیرد.

همین مسئله خود به قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما تأثیر می نهد و با افزایش نیروی کار، هزینه نیز افزایش می یابد.

البته در این بین می بایست یادآور گشت که تجهیزات مورد استفاده در روند کاری این پروژه ها چندان تأثیری بر نوع پروژه ندارند، بنابراین در هزینه نهایی هم تأثیر چندانی نمی گذارند.

4- محله

انتخاب نوع محله نیز در برآورد هزینه پیچ و رولپلاک سنگ نما تأثیرگذار است چرا که برخی از محله ها در سطح شهر هستند که بنا بر موقعیت جغرافیایی، نوع مصالح با کیفیت تر، ساختمان های شکیل تر متناسب با نوع محل که ساختمان هاییگران قیمت هستند.

همگی در قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نمای این نوع ساختمان ها تأثیر گذار هستند.

چرا که با توجه به محله مورد نظر برای انجام کار، نیاز به خدماتی برای نگهداری و تعمیرات روی این ساختمان هاست که همین مسئله روند کاری را برای صاحب ملک پر هزینه تر نموده است.

سه روش تعین قیمت پیچ و رولپلاک سنگ

سه روش تعین قیمت پیچ و رولپلاک سنگ

قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما بسته به شرایط کاری، نوع سنگ های بکار رفته شده در نمای ساختمانی و… کاملا متغیر می باشد. اما به طور کلی قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما به سه روش زیر انجام می گردد:

1- بر حسب تعداد پیچ های کارگذاری شده روی نما (هر پیچ 1500 تومان).

2- قیمت کلی ارائه شده با توجه به نوع نما.

3- بر حسب متراژ نما و ارتفاع ساختمان
تعرفه و قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما بر حسب عوامل مختلف

قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما بر حسب عوامل مختلف می تواند تغییرات زیادی را به خود ببیند که در اینجا به شرح این عوامل و البته تعرفه و قیمت پیچ و رولپلاک سنگ ها بر حسب این عوامل می پردازیم.

تعین قیمت پیچ و رولپلاک سنگ

1- سنگ هایی که عرض 40 سانتی دارند و هیچ گونه ابزاری در آن ها کارگذاری نشده باشد و دارای نمای صافی باشند، بر حسب متر مربع به ازای حدود 7 هزار تومان در هر متر مربعی برآورد می گردند.
2- شیشه های پنجره و بالکن ها نیز از جمله عواملی محسوب می شوند که در پایین آمدن قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما تأثیرگذار هستند.

 

3- سنگ های 20 و 15 سانتی به علت حجم کمتر خود با حالت استاندارد 40 سانتی، نیازمند سنگهای بیشتری هستند و می بایست از تعداد سنگ های بیشتری بر روی نما استفاده نمود که همین امر قیمت پیچ و رولپلاک در آن را نیز افزایش داده

است. قیمت سنگ های 20 سانتی حدود 10 هزار تومان در هر متر مربع و سنگ های 15 سانتی حدود 12 هزار تومان برآورد شده است.

4- در نماهایی که از طرح رومی در ساختمان خود استفاده کرده اند که دارای قاب پنجره و ستونهای متعدد است، سنگ های

با برش 10 سانتی کار گذاری شده است که به صورت نواری در چندین ردیف دور ساختمان کشیده می شود. در این ساختمان ها قیمت هر متر مربع 13 هزار تومان برآورد شده است.


البته این نکته را نیز باید در نظر گرفت که تمامی این قیمت ها به علت نوسانات اقتصادی دچار تغییر و تحول خواهند شد و
نمی توان به طور دقیق به این قیمت ها اکتفاء نمود.

ولی می توان به ضرس قاطع اذعان نمود که سایز سنگ ها، نوع سنگ کارگذاری شده و همه عواملی را که در اینجا مورد بحث و بررسی قرار دادیم همگی در قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما تأثیرگذار هستند.

عوامل موثر در قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما چیست؟

پیچ و رولپلاک سنگ نما برای مقاوم سازی سنگ نمای ساختمان مورد توجه قرار می گیرد. در واقع رولپلاک ها در حال حاضر به عنوان یکی از روش های موثر و ارزان قیمت برای مقاومت نمای ساختمان مد نظر قرار می گیرند.

زمانی که از فرآیند پیچ و رولپلاک سنگ نما بهره مند می شوید، با سوالات بسیاری مواجه می‌ گردید. یکی از این سوالات این است که قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما چقدر است؟

هزینه پیچ و رولپلاک سنگ نما چقدر است؟

بسیاری از مشتریان تفکرات غلط درباره پیچ و رولپلاک سنگ نما دارند. آن ها تصور می کنند پیچ و رولپلاک سنگ نما از قیمت قابل توجهی برخوردار است. بنابراین هر فردی قادر به اجرای این فرآیند بر روی سنگ نمای ساختمان نیست.

به همین خاطر از انجام چنین فرایندهایی علیرغم سود و مزایای بالا صرفنظر می‌کنند.

معرفی عوامل مهم در قیمت گذاری پیچ و رولپلاک نما

پیچ و رولپلاک سنگ نما

معرفی عوامل مهم در قیمت گذاری پیچ و رولپلاک نما

توجه داشته باشید هزینه پیچ و رولپلاک سنگ نما تحت تاثیر عوامل و پارامترهای مختلفی قرار می گیرد. به عنوان مثال متراژ و مساحت نمایی که پیچ و رولپلاک می‌ شود، می تواند بر قیمت اجرای این فرآیند تاثیر داشته باشد.

هرچه متراژ و مساحت اجرای این فرایند بیشتر باشد، به همان نسبت قیمت در نظر گرفته شده برای فرایند افزایش می یابد.

مطلب مهم دیگر چند طبقه بودن ساختمان است. بیشتر ساختمان ها معمولاً در طبقات کم تا متوسط ساخته می شوند. هر چه تعداد طبقات بیشتر باشد، قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما نیز افزایش پیدا می‌کند.

راپل کاران برای صعود به طبقات بالاتر نیاز به صرف انرژی بیشتری دارند. همچنین برای اجرای پیچ و رولپلاک نما نیاز به تجهیزات و وسایل مختلفی است.

استفاده از تجهیزات و وسایل مورد نیاز بر قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما تاثیر قابل توجهی دارد. توجه داشته باشید که راپل کاران نیز برای اجرای رولپلاک نیاز به دستمزد دارند و این موضوع را نیز باید در هنگام تخمین هزینه پیچ و رولپلاک سنگ نما مدنظر قرار دهیم.

تعیین قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما با توجه به نوع سنگ

از عناصر مهم در قیمت گذاری پیچ و رولپلاک سنگ نما نوع سنگی است که فرایند پیچ‌کردن بر آن انجام می‌شود. سنگ ها از نظر ساختار و میزان مقاومت با هم تفاوت دارند.

همین مسئله فرآیند پیچ و رولپلاک را به شکل متفاوتی تحت تاثیر قرار می‌دهد. برخی از سنگ ها زمان طولانی تری برای انجام فرآیند پیچ و رولپلاک نما نیاز دارند.

در چنین حالتی راپل کاران باید مدت زمان بیشتری را بر روی نمای ساختمان به شکل معلق باقی بمانند. این موضوع هزینه پیچ و رولپلاک نما را افزایش می دهد.

راپل کاران با کار بسیار پرخطری سر و کار دارند. بنابراین طولانی شدن فعالیت آن ها بر روی نمای ساختمان با افزایش هزینه پیچ و رولپلاک نما همراه می باشد.

سنگ نماهای ساختمانی با توجه به نوع ساختار و مقاومت از نظر دریل کاری، نوع سوراخ و ابعاد پیچ هایی که مورد استفاده قرار می گیرند، متفاوت هستند.

این ویژگی ها نیز می تواند بر تخمین قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

تخمین قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما چگونه انجام می شود؟

یکی از روش های ایمن سازی نمای ساختمان است. برای اجرای این نوع فنون باید از افراد متخصص ماهر کمک بگیریم. این افراد می توانند در کمترین زمان ممکن پیچ و رولپلاک نما را انجام دهند.

کارفرمایان و مشتریان پیش از انجام آب بندی نمای ساختمان بهتر است ابتدا در مورد پیچ و رولپلاک سنگ نما اطلاعات لازم را داشته باشند.

نحوه انجام پیچ و رولپلاک نما

قبل از عوامل موثر بر هزینه پیچ و رولپلاک نما، ابتدا در مورد نحوه انجام پیچ و رولپلاک صحبت می کنیم. امروزه برای انجام آب بندی، پیچ و رولپلاک و مقاوم سازی نمای ساختمان از طناب راپل استفاده می شود.

این طناب سرعت کار راپل کاران بر روی نما را افزایش می دهد و محدودیت آن ها در حین حرکت در ارتفاع بالا یا زوایای غیر قابل دسترس نما را از بین می برد. در گذشته این کار به وسیله داربست های معلق انجام می شد.

تخمین قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما چگونه انجام می شود؟

فرض کنید برای ساختمان مرتفع نیاز به چه سازه داربستی بود و چقدر زمان و هزینه می برد؟ البته داربست ها در دوران استفاده نشان دادند که گزینه مطلوبی برای کار نیستند و نمی توانند ایمنی لازم را در حین انجام کار فراهم کنند.

بسیاری از افراد در مورد نحوه کار راپل کاران و طناب مورد استفاده آن ها سوالات زیادی دارند. آن ها می خواهند بدانند این طناب ها گزینه خوبی برای جایگزینی با داربست ها می باشد.

در واقع به کمک این طناب راپل می توان تعادل لازم برای حرکت و کار راپل کاران را فراهم کرد. همین موضوع اضطراب و استرس راپل کاران در حین انجام کار را از بین می برد و ایمنی کار را افزایش می دهد.

مقاوم سازی نما با استفاده از راپل

در گذشته این طناب تنها در خدمت گروه خاصی از افراد با فعالیت های مشخص شده همچون آتش نشانی، نیروی انتظامی، امداد و نجات و… بود. امروزه دایره استفاده از طناب مقاوم راپل وسیع تر شده و افراد مختلف می توانند از آن بهره مند شوند.

طناب های راپل از انعطاف و مقاومت بالایی برخوردار هستند و برای انواع فعالیت های معماری، ساخت و ساز، کارهای صنعتی، شستشوی نما و… مورد توجه قرار می گیرند.

مقاوم سازی نما با استفاده از راپل

پیچ و رولپلاک نما

چرا مقاوم سازی نما را انجام می دهیم؟

هر نوع مصالح و متریالی که بر روی نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد، نیاز به مقاوم سازی و آب بندی دارد.

پیچ و رولپلاک نما یکی از روش های مقاوم سازی برای نمای ساختمان است. همان طور که می دانید رولپلاک یک قطعه پلاستیکی است که برای قرارگیری و تثبیت پیچ مورد استفاده قرار می گیرد. این قطعه می تواند در جنس فیبر و… نیز تولید شود.

عوامل موثر بر قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما

عوامل مختلفی بر روی قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما تاثیرگذار است.

سنگ نما از جمله عواملی است که بر روی قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما تاثیر دارد.

ممکن است نمای ساختمانی شما از جنس تراورتن، سنگ کریستال، مرمر و مرمریت، گرانیت، سنگ نمای رومی و دهبید باشد.

قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما در هر کدام از سنگ ها با نرخ معین و متفاوتی تعریف می شود. وسعت کار از دیگر عواملی است که بر قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما تاثیرگذار است.

عوامل موثر بر قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما

نحوه انجام پیچ و رولپلاک نما

اگر مساحت پیچ و رولپلاک نما گسترده باشد، نیاز به صرف زمان بیشتری و تعداد نیروی راپل کار بیشتری برای اجرا دارد.

این موضوع قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما را افزایش می دهد.

به عنوان مثال قطعاً قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما ساختمان 5 طبقه نسبت به ساختمان 2 طبقه بیشتر است.

فصول سال نیز می تواند بر قیمت پیچ و رولپلاک نما تاثیر زیادی داشته باشد. فصل زمستان با شرایط خاصی همراه است و همین موضوع قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما در فصل زمستان را افزایش می دهد.

ادامه عوامل موثر بر قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما

قیمت پیچ و رولپلاک ساختمان در فصل تابستان نسبت به فصول سرد سال کمتر است. سنگ نماهای ساختمانی از نظر وضعیت ساختاری و کیفیت با هم تفاوت قابل توجهی دارند.

هر کدام از سنگ ها دارای بافت و رگه متفاوتی هستند و همین موضوع بر روند و سرعت پیچ و رولپلاک نما تاثیر زیادی دارد. قطعاً هر چه به زمان، دقت و تلاش بیشتری برای پیچ کردن سنگ نیاز داشته باشیم، به همان اندازه با افزایش قیمت پیچ و رولپلاک سنگ ساختمان مواجه می گردیم.

به عنوان مثال ممکن است سنگ نمای ساختمانی که مورد پیچ و رولپلاک قرار می گیرد، عمری برابر با 10 سال داشته باشد. قطعاً حوصله و دقت زیادی برای آب بندی و مقاوم سازی این ساختمان باید صرف شود.

این موضوع در مورد یک نمای 5 ساله با حساسیت کمتری دنبال می شود.

کیفیت نما و قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما

کیفیت دیواری که پیچ و رولپلاک بر روی آن انجام می شود نیز بر روی قیمت پیچ و رولپلاک سنگ تاثیر دارد.

در واقع این دیوار می تواند دیوار یک ساختمان نوساخت یا خانه کلنگی باشد.

دیوارهای یک خانه کلنگی(با قدمت بیش از 20 سال)کیفیت و مقاومت بسیار کمی نسبت به دیوارهای ساختمان های جدید دارد.

همین مسئله ظرافت کار را در حین پیچ و رولپلاک افزایش می دهد و نیروی متخصص و ورزیده تری برای انجام کار می طلبد.

در چنین شرایطی طبیعی است که قیمت پیچ و رولپلاک نما نیز افزایش داشته باشد.

مصالح مختلفی برای پشت سنگ مورد استفاده قرار می گیرد.

این مواد شامل میزان آب داخل سیمان، ماسه، سیمان و… است و می تواند تعیین کننده خوبی برای کیفیت مصالح به کار گرفته باشند.

به عنوان مثال اگر برای ملات پشت سنگ نمای ساختمان از سیمان درجه 3 یا 2 استفاده شود،

در این صورت نیاز به دقت بالا در حین سوراخ کردن سنگ نما خواهیم داشت. در چنین شرایطی زمان انجام پروژه افزایش می یابد و در نتیجه پیچ و رولپلاک سنگ نما افزایش می یابد.

ابعاد سنگ نما نیز در ارتباط مستقیم با قیمت پیچ سنگ نما قرار می گیرد.

هر چه ابعاد سنگ بزرگ تر باشد، استفاده از درپوش پشت پیچ، رولپلاک، پیچ و دریل کاری افزایش پیدا می کند.

به عنوان مثال قیمت پیچ و رولپلاک سنگ در ابعاد 30*30 کمتر از ابعاد 60*60 می باشد.

16 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام میخواستم بدونم از چه پیچ و رولپلاک استفاده میکنید و آینه ضمانت هم میدین؟

    پاسخ
    • نویسنده سایت
      4 سپتامبر 2022 12:11

      سلام و درود ما از پیچ گالوانیزه روکش کروم استفاده میکنیم و تمامی کارهای ما در ارتفاع دارای ضمانت میباشد و پیچ و رولپلاک سنگ هم دارای 20 سال ضمانت کتبی میباشد

      پاسخ
  • سلام آقای اکبری واقعا ممنون بابت کار تمیز و خوبتون و وقت سناسیتون

    پاسخ
    • نویسنده سایت
      4 سپتامبر 2022 12:09

      سلام و درود خدمت اقای محمد پور عزیز خواهش میکنم وقت شناسی و یک کار خوب جزو وظایف ما هستش

      پاسخ
  • شاه حسینی
    3 سپتامبر 2022 19:14

    سلام هزینه پیچ و رولپلاک ساختمان چقدر است

    پاسخ
    • نویسنده سایت
      4 سپتامبر 2022 12:08

      سام و درود برای استعلام قیمت با شماره تماسهای شرکت یا از طریق واتساپ در ارتباط باشید ممنون

      پاسخ
  • سلام و درود خدمت بچه‌ای شرکت جهان راپل
    واقعا خوش اخلاق و کار درست و حرفه ای ممنون بابت پیچ و رولپلاک سنگ و آب بندی ساختمانمون

    پاسخ
  • سلام و درود خدمت بچه‌ای شرکت جهان راپل
    واقعا خوش اخلاق و کار درست ممنون بابت پیچ و رولپلاک سنگ و آب بندی ساختمانمون

    پاسخ
    • نویسنده سایت
      4 سپتامبر 2022 12:06

      سلام و درود خدمت اقای شمس اقا وظیفمون بود خواهش میکنم درخدمت هستیم قربان

      پاسخ
  • خانی زاده
    3 سپتامبر 2022 19:18

    سلام هزینه آب بندی و شستن نما به چه شکل است

    پاسخ
    • نویسنده سایت
      4 سپتامبر 2022 12:05

      سلام و درودا برای اب بندی و نماشویی با شماره یا واتساپ ما در ارتباط باشید

      پاسخ
  • درود فراوان
    من روز اول نمیخواستم پیچ و رولپلاک بزنم سنگهای نما رو چون یکی از ساختمان های نزدیک خونمون رو پیچ و رولپلاک زده بودن و من اصلا خوشم نیومد انگار تیر باران کردن.
    روزی که اقای اکبری برای بازدید اومد به من قول داد تا 95 درصد از پیچهای روی نما دیده نشود و همینجور هم شد و میتونم بگم کارشون و بچهای شرکت درجه 1 هستن و من کاملا رضایت دارم

    پاسخ
  • اسفدیارس
    29 ژانویه 2023 10:16

    سلام دوستان من در 6 پروژه مختلف با اقای اکبری کار کردم و الان برای پروژه های دیگه ای که دارم بدون اعلام قیمت از قبل ایشون کار رو انجام میده و بعد برای تسویه میاد و من انقدر به قیمتی که ایشون میدن اعتماد دارم واقعا منصف و کار درست.
    من خودم سازنده هستم و قبل اقا اکبری با چندین نفر کار کردم و تایید صدرصد من اقای اکبری هستش

    پاسخ
    • نویسنده سایت
      12 فوریه 2023 22:51

      سلام
      همین که شما عزیزان از کار ما رضایت داریم من واقعا خوشحالم و اینکه زحمت میکشید و نظر خودتون رو اعلام میکنید سپاس فراوان

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست