نانو نما در رشت ویژگی ها و خصوصیات

نانو نما در رشت نانو نما در رشت یکی از عبارت های آشنا در معماری و صنعت ساخت و ساز شهر رشت می باشد. پس از بررسی های مختلف مشخص…

نانو نما در رشت

نانو نما در رشت یکی از عبارت های آشنا در معماری و صنعت ساخت و ساز شهر رشت می باشد. پس از بررسی های مختلف مشخص شد که نماهای نانویی امکان مقاوم سازی و آب بندی مناسبی را برای ساختمان های مختلف فراهم می کنند. ضمن اینکه بر روی هر سطح و ساخت و سازی قابلیت استفاده دارند.

از نانو نما در رشت برای استحکام و مقاوم سازی نمای ساختمان در برابر شرایط جوی و عوامل بیرونی استفاده می شود. عایق کاری به کمک مواد و روش های مختلف انجام می شود. هر کدام از مواد دارای خواص متفاوتی برای آب بندی نما در رشت هستند. نانو نما در رشت از قیمت مقرون به صرفه ای برای آب بندی برخوردار می باشد. نانو در برابر عوامل رطوبت زا و آب باران مقاومت قابل توجهی دارد. در واقع این مواد را به عنوان یک عایق رطوبتی بسیار مناسب و بهینه می شناسند.

نانو نما در رشت
نانو نما در رشت

مزیت بهره مندی از نانو نما

مواد نانو از بافت سبکی برخوردار هستند. کار کردن با مواد نانو در عایق بندی نما بسیار راحت می باشد. مواد نانو قابلیت رنگ آمیزی دارند. به همین خاطر می توان نانو را با رنگ های متعدد بر روی نمای ساختمان پیاده سازی کرد. نانو نما در رشت در برابر ترک خوردگی مقاومت بسیار خوبی دارد. این مواد در برابر برودت و حرارت از وضعیت متعادلی برخوردار می باشند.

 مقاوم و اب بندی نانو نما

نانو نما بر روی سطوح مختلف انجام می شود. این مواد دارای چسبندگی قابل توجهی هستند و می توانند بر روی سطوحی نظیر سیمان، انواع سنگ ها، سرامیک، کاشی، موزاییک و … مورد استفاده قرار بگیرند. با عایق بندی نما در رشت می توان استحکام قابل توجهی را برای سطوح مختلف کاهگل، آجر، چوب، سنگ و … فراهم کرد. نانو نما بعد از گذشت چند سال همچنان بدون تغییر رنگ باقی می ماند. این مواد در مقابل اشعه های ماوراء بنفش بسیار مقاوم هستند.

اب بندی و عایق نما در لاهیجاو و انزلی
اب بندی و عایق نما در لاهیجاو و انزلی

مقاومت رطوبتی عایق نانو رشت

از نانو نما در رشت به عنوان عایق رطوبتی یاد می شود. قطعاً وجود چنین عایق هایی برای شهرهای مرطوب، بارانی و شرجی کارایی قابل توجهی دارند. عایق نانو در رشت امکان شست و شوی نمای بیرونی ساختمان را فراهم می کنند. شهرهای بزرگ با انواع مواد آلاینده همراه هستند. این مواد رفته رفته منظره زشتی را بر روی ساختمان های شهر باقی می گذارند. کثیفی نما نیاز به پاکسازی و شست و شوی مستمر دارد. نانو نما می تواند امکان شست و شوی موثر و بدون دردسر نما را فراهم کند.

عایق نانو در رشت علاوه بر اینکه پوشش مناسبی در مقابل رطوبت ایجاد می کند، در برابر گازهای جوی نیز مقاومت قابل توجهی دارد. از پوشش نانو به عنوان پوشش ضد اشعه ماوراء بنفش یاد می شود. عایق کاری نانو در رشت دچار تغییر رنگ نمی شود. این موضوع نشان می دهد که مواد نانو تحت تاثیر اشعه ماوراء بنفش قرار نمی گیرند. دوده سطح ساختمان ها در مجاورت هوای آلوده پدیده طبیعی است که تقریباً تمام سطوح ساختمانی را درگیر می کند. نانو نما از ایجاد دوده بر روی نما جلوگیری می کند.

نانو نما در رشت
نانو نما در رشت

عایق نما در رشت

مطلب پیشنهادی ما: اب بندی و عایق نما در لاهیجان و لنگرود

عایق های نانو از قابلیت های ویژه ای برای به کارگیری در نما برخوردار می باشند. این عایق ها بعد از هر بارش به خودی خود پاکسازی می شوند و به عنوان عناصر ضد گرد و غبار شناسایی می گردند. پوشش های نانو از رشد باکتری و جلبک جلوگیری می کنند و قابلیت استفاده بر روی سطوح مرطوب را دارند. در گذشته برای آب بندی نما در رشت از ایزوگام و داربست استفاده می شد. استفاده از داربست پروسه عایق کاری بنا را سخت و دشوار می کرد. استفاده از ایزوگام نیز با صرف هزینه و زمان بالا همراه بود. ضمن اینکه این پوشش ها از دوام چندانی برخوردار نبودند و بعد از گذشت چند سال نیاز به تعمیر و بازسازی پیدا می کردند.

نانو نما در رشت از مقاومت قابل توجهی برخوردار بوده و به همین خاطر با ضمانت 15 ساله به مشتریان عرضه می گردد. این عایق از مقاومت قابل توجهی در هوای مرطوب و بارانی برخوردار است و به همین خاطر جایگزین خوبی برای پوشش ایزوگام می باشد. مواد نانو از پوشش دهی خوبی بر روی نما، دیوار، پنجره و … برخوردار می باشند. این مواد علیرغم استحکام بالا با قیمت مناسبی نیز عرضه می شوند. بنابراین گزینه ای مقرون به صرفه و اقتصادی برای ساخت و سازها می باشند. برای اتصال عایق نانو از چسب های با کیفیت استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست