پیچ و رولپلاک نما با راپل و مزیتهای راپل

پیچ و رولپلاک نما با راپل پیچ و رولپلاک نما یکی از روش های ایمن سازی نمای ساختمان است. نمای ساختمان تحت تاثیر عوامل مختلف قرار می گیرد. گاهی نیز…
نکات مهم و تاثیرگذار در نحوه پیچ و رولپلاک سنگ نما

پیچ و رولپلاک نما با راپل

پیچ و رولپلاک نما یکی از روش های ایمن سازی نمای ساختمان است. نمای ساختمان تحت تاثیر عوامل مختلف قرار می گیرد. گاهی نیز به دلیل ساخت نامناسب و رعایت نکردن اصول ایمنی فرو می ریزد. پیچ و رولپلاک نما با راپل برای جلوگیری از سقوط و نابودی سنگ نمای ساختمان مورد توجه قرار می گیرد.

خدمات کار در ارتفاع با راپل

اگر چه از روش های مختلف برای تثبیت سنگ نمای ساختمان استفاده می شود اما پیچ و رولپلاک یکی از روش های نتیجه بخش و مقرون به صرفه است. خوشبختانه تکنیک پیچ و رولپلاک نما با راپل بر روی هر سنگ نمایی با درجات مقاومتی مختلف قابل اجراست.

شرکت جهان راپل برای انجام پیچ و رولپلاک از نیروی کار ورزیده، باتجربه و متخصص بهره مند می شود. این نیرو تحت آموزش ها کار با راپل و انجام مقاوم سازی نمای ساختمان قرار گرفته اند.

پیچ و رولپلاک نما با راپل
پیچ و رولپلاک نما با راپل

کار در ارتفاع با طناب

کار در ارتفاع با طناب نیاز به انرژی بالا، روحیه مناسب، دقت کافی و مهارت لازم دارد. بنابراین شرکت جهان راپل تمام موارد لازم و ضروری برای پیچ و رولپلاک سنگ با راپل را مدنظر قرار می دهد.

خدمات کار در ارتفاع با راپل

در مجموعه جهان راپل خدمات مختلفی با استفاده از راپل انجام می شود. برخی از سنگ های نما دچار افتادگی یا شکستگی شده اند و نیاز به تعمیر دارند.

نماشویی و پیچ و رولپلاک نما از جمله اقداماتی است که با راپل انجام می شود. سنگ های نما بعد از گذشت مدتی دیگر آن مقاوم و تثبیت اولیه خود را ندارند. البته این موضوع تا حد زیادی طبیعی است.

برای اتصال سنگ ها به نمای ساختمان با توجه به جنس بستر و سنگ نمای مورد استفاده از مواد مختلف همچون چسب، ملات سیمان و ماسه و… استفاده می شود.

در برخی از موارد این ملات به خوبی آماده نمی شود و ترکیب انسجام و پیوستگی آن رعایت نمی گردد. به همین خاطر سنگ ساختمانی بعد از مدتی به شکستگی، ترک خوردگی و… دچار می شود.

قیمت پیچ و رولپلاک نما با راپل

قیمت پیچ و رولپلاک نما با راپل با توجه به نوع نما متفاوت خواهد بود. ممکن است سنگ نمای ساختمان شما سنگ تراورتن، گرانیت باشد.

پیچ و رولپلاک نماهای گرانیتی و تراورتن نسبت به سنگ نماهای علی گودرز و مرمر هزینه کمتری دارد. قیمت پیچ و رولپلاک سنگ با راپل را عوامل دیگری نیز تحت تاثیر قرار می دهند.

به عنوان مثال وسیع بودن ابعاد نمای ساختمان و گستردگی آن زمان بیشتری برای پیچ و رولپلاک نما با طناب می طلبد.

خدمات کار در ارتفاع با راپل
پیچ و رولپلاک نما با راپل

قیمت پیچ و رولپلاک نما با راپل

در چنین حالتی هزینه پیچ و رولپلاک نما افزایش می یابد. قطعاً پروژه بزرگ پیچ و رولپلاک نیاز به نیروی کار بیشتری دارد و این مسئله افزایش هزینه انجام پیچ و رولپلاک را به همراه خواهد داشت.

در واقع زمانی که دو نیروی راپل کار برای انجام پیچ و رولپلاک نما در 3 بهر نما به کار گرفته می شود، هزینه انجام پیچ و رولپلاک بیشتر از هنگامی است که یک نفر خدمات پیچ کردن را انجام می دهد.

فصل های سرد امکان انجام پیچ و رولپلاک نما با راپل را با دشواری و سختی مواجه می کنند. همین موضوع قیمت پیچ و رولپلاک نما را در فصل پاییز و زمستان بالا می برد.

مزایای اجرای پیچ و رولپلاک نما با راپل چیست؟

برای تخمین قیمت و انجام پیچ و رولپلاک نما با راپل باید از ساختمان بازدید شود و سنگ هایی که نیاز به پیچ کردن دارند، مشخص شوند. تعداد طبقات و عرض ساختمان در این بازدید به خوبی تحلیل و مدل سنگ نماهای به کار رفته در ساختمان به خوبی مشخص می شود.

انجام پیچ و رولپلاک نما با راپل با توجه به نوع سنگ ها، ابعاد، ضخامت، جنس و رابیتس بودن یا نبودن متفاوت است. تمام این موارد و نکات در همان نگاه و بازدید اول مورد توجه قرار می گیرد.

مقاوم سازی نمای ساختمان

روش های مهم مقاوم سازی سنگ نمای ساختمان

برای پیشگیری از سقوط و افتادگی سنگ نما از روش های مختلف استفاده می شود. چسب های قدرتمند پلی اورتان از جمله چسب هایی هستند که در نماهای ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند.

البته از روش چسباندن بیشتر برای نماهای فلزی یا شیشه ای استفاده می شود. در واقع برخی از نماها قابلیت و امکان پیچ و رولپلاک نما را ندارند.

به همین دلیل از چسب های پلی اورتان برای تثبیت بهره مند می شوند. سنگ های ساختمانی نیز گزینه مناسبی برای تثبیت دارند. در واقع با روش پیچ و رولپلاک نما

می تواند هر نمای سنگی را به شکل مناسبی تثبیت کرد. برای پیچ و رولپلاک نما با طتاب معمولاً از پیچ های 6 تا 8 سانتی متری گالوانیزه استفاده می شود.

رولپلاک های مورد استفاده برای پیچ کردن رولپلاک مخصوص یا پروانه ای است.

برای انجام پیچ و رولپلاک نما با طناب از دریل های مخصوص کمک گرفته می شود. اگر ابزار پیچ کردن به درستی انتخاب شده باشد، روند کاری سرعت پیدا می کند و مقاوم سازی سنگ نمای ساختمان نیز به خوبی انجام می شود.

چرا پیچ کردن با راپل بهتر است؟

راپل نیز از دیگر تجهیزات مهم و کاربردی برای پیچ کردن نماست. به کمک راپل پیچ کردن نما به راحتی انجام می شود. راپل کاران به کمک راپل می توانند بر روی هر نقطه ای از نما فرود یابند و کار خود را آغاز کنند. پیچ و رولپلاک نما با راپل حداقل زمان ممکن را به خود اختصاص می دهد. در واقع استفاده از راپل شرایط را برای کار سرعتی فراهم می کند. پیچ و رولپلاک سنگ با راپل ایمنی بیشتری نسبت به پیچ و رولپلاک با داربست دارد. به طور کلی این روش هزینه بسیار کمتری به خود اختصاص می دهد و سرعت بالایی دارد.

چرا پیچ کردن با راپل بهتر است؟
پیچ و رولپلاک نما با راپل

پیچ و رولپلاک نما با راپل

کیفیت کار نیز در پیچ و رولپلاک نما با راپل بالاتر از نمونه های داربستی است. البته کار کردن با راپل نیز نیاز به اجرای اصول ایمنی و آموزش دارد. بنابراین کلیه افرادی که برای راپل کاری به محل اعزام می شوند، تحت آموزش و تعلیم قرار می گیرند. تعداد پیچ هایی که برای نماکاری ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند، با توجه به نوع سنگ، ابعاد و… متفاوت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست