عایق نانو در رشت و اهمیت بهره مندی ان چیست؟

عایق نانو در رشت چیست؟ عایق نانو در رشت با کیفیت قابل توجهی بر روی سطوح مختلف به کار بسته می شود. این عایق ماندگاری بسیار مناسبی دارد و می…

عایق نانو در رشت چیست؟

عایق نانو در رشت با کیفیت قابل توجهی بر روی سطوح مختلف به کار بسته می شود. این عایق ماندگاری بسیار مناسبی دارد و می تواند عملکرد چندین عایق را به شکل ترکیبی فراهم کند. به همین دلیل از عایق نانو برای آب بندی نما در شهرهای بارانی و مرطوب استفاده می شود.

برای بهره مندی از عایق کاری نانو در رشت نیاز به پیاده سازی اصول و قواعد خاصی داریم. برای شروع عایق کاری نانو در رشت از مواد نانو ملاتی استفاده می شود. این مواد باید با ترکیبی از سیمان و آب به نسبت مساوی مورد استفاده قرار بگیرند. دوغاب آماده شده از ترکیب مواد نانو، سیمان و آب برای عایق بندی نمای ساختمان در رشت استفاده می کند. در ادامه برای عایق بندی نمای ساختمان از ابزار مناسب مانند فرچه استفاده می گردد.

عایق نانو در رشت چیست؟
عایق نانو در رشت چیست؟

عایق بندی اصولی به گونه ای انجام می شود که کلیه نقاط و منافذ موجود بر روی سطح را پوشش دهد. برای عایق بندی باید از لایه های سبک مواد نانو کمک بگیرید. مواد لایه ای ضخیم، میزان مقاومت عایق بندی را کاهش می دهند. برای گذاشتن لایه های مواد نانو بر روی نما باید منتظر خشک شدن لایه زیرین باشید. لایه بندی مواد نانو بر روی نما تا پر شدن تمام منافذ و خلل ادامه دارد.

ویژگی های عایق نانو 

مواد نانو از وزن بسیار کمی برخوردار می باشند. در نتیجه افزایش وزن را برای سازه های مختلف به وجود نمی آورند. در نهایت از پودر سنگ نیز در ملات نانو استفاده می شود. پودر سنگ برای به وجود آورن سطح صاف و مقاوم بر روی نما مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی سیمان و پودر سنگ به میزان کمی در ترکیبات مواد عایق نانو در رشت به کار برده می شوند.

نماهای سنگی در ساختمان سازی شهر رشت در اولویت قرار دارند. سنگ ها با پوشش فشرده در نمای ساختمانی به کار گرفته می شوند. در نتیجه امکان نفوذ آب باران به درون آن ها بسیار کم است. زمانی که آب به مدت طولانی بر روی سنگ ها باقی می ماند، شرایط برای تشکیل غشاء زیستی فراهم می شود. در نتیجه مواد جامد به درون سنگ ها انتقال می یابند. وجود چنین شرایطی امکان رشد جلبک ها را فراهم می کند. جامدات بستر رشدی مناسب برای جلبک ها را به وجود می آورند.

ویژگی های عایق نانو 
ویژگی های عایق نانو

جلوگیری از رشد میکروارگانیسم ها

به طور کلی با برقراری شرایط غشاء زیستی می توانیم شاهد میکروارگانیسم هایی مانند کپک، جلبک، باکتری ها و… بر روی سنگ ها و منافذ باشیم. با به کارگیری عایق در رشت شرایط رشد میکروارگانیسم ها بر روی نماها از بین می رود. جلبک ها و سایر میکروارگانیسم ها می توانند ظاهر زشتی را بر روی نمای ساختمان ایجاد کنند.

ممانعت از شوره زدگی آجر

آجرهایی که در نمای ساختمان به کار می روند، بعد از مدتی با شوره زدگی مواجه می شوند. این شوره زدگی به دلیل وجود سولفات، گچ و نمک می باشد. شوره زدگی مکرر و طولانی مدت شرایط برای ریزش لعاب آجر را فراهم می کند. در چنین نماهایی می توانید از عایق نانو رشت کمک بگیرید. به کمک این عایق بستر حفاظتی مناسب برای آجرها فراهم می شود. عایق نانو در رشت، رنگ نما را به خوبی حفظ می کند و از شوره زدگی نما ممانعت خواهد کرد. عایق نانو در رشت با قیمت بسیار بهینه عرضه می شود.

امروزه از تکنولوژی عایق برای سایر نماهای ساختمانی استفاده می شود. این نماها ضد مقاومت و ضد رطوبت می باشند. عایق نانو در رشت می تواند تا چندین سال متوالی مورد استفاده قرار بگیرد. بخشی از مقاوم سازی نما به کارگذاری عایق بندی مناسب مربوط می شود. عایق نانو در رشت می تواند تامین کننده مقاومت و زیبایی باشد. عایق بندی نانو با کیفیت قابل توجهی عرضه می شود. این عایق بندی به مدت 15 سال ضمانت دارد. برای چسباندن و اتصال نانو از چسب های مخصوص و مناسب استفاده می شود.

نانو به عنوان پوشش ضد آب و مقاوم در ساختمان های مختلف کارایی دارد و جایگزین خوبی برای ایزوگام می باشد. عایق نانو در رشت با استفاده از فناوری های روز شکل گرفته و به همین خاطر از جهات مختلف مقاوم سازی شده است. بافت سبکی دارد و وزن اضافه ای را بر روی سازه تحمیل نمی کند. تنوع رنگی قابل توجهی دارد و می تواند برای زیبایی محیط ساختمان نیز کارایی داشته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست