عایق نما بدون ایزوگام در رشت با کیفیت بالا با ضمانت کتبی

عایق نما بدون ایزوگام با کیفیت بالا عایق نما بدون ایزوگام در رشت به عنوان یک انتخاب مقرون به صرفه و متفاوت به مشتریان عرضه می شود. به طور کلی…

عایق نما بدون ایزوگام با کیفیت بالا

عایق نما بدون ایزوگام در رشت به عنوان یک انتخاب مقرون به صرفه و متفاوت به مشتریان عرضه می شود. به طور کلی آب بندی با مواد نانو به سرعت توانست جای ایزوگام را بگیرد. ایزوگام از پوشش دهی خوبی برای آب بندی برخوردار بود اما با قیمت بیشتری عرضه می شد. ضمن اینکه بعد از گذشت چند سال نیاز به تعمیر و بازسازی عایق نما وجود داشت.

بیشتر افراد برای صرفه جویی در هزینه به عایق نما بدون ایزوگام روی آوردند. برای آب بندی، منافذ بین سنگ ها، آجرها، مصالح و … مدنظر قرار می گیرد. قطعاً پوشش های سنگی در برابر رطوبت استحکام قابل توجهی دارند اما منافذ بین آن ها شرایط لازم برای ورود آب باران را به داخل ساختمان فراهم می نماید. منافذ بین مصالح به کمک چسب های قدرتمند سیلیکون و مواد نانو پر می گردد.

سودمندی عایق کردن نما با نانو

نماها همواره در برابر شرایط جوی رطوبتی و بارشی قرار دارند. این رو ع عایق نما بدون ایزوگام اهمیت زیادی دارد. عایق های نانو با پوشش خوبی عرضه می گردند و می توانند اثرات عوامل مختلف همچون مواد شیمیایی، آب باران، فشار، برف، حرارت، ضربه، آلودگی، گرما، یخبندان، باد شدید، صدا و … را خنثی کنند.

عرضه عایق نما بدون ایزوگام با کیفیت بالا
عرضه عایق نما بدون ایزوگام با کیفیت بالا

عایق نما با مواد نانو در رشت

عایق نما بدون ایزوگام در رشت برای پیشگیری از رطوبت زدگی نما مورد استفاده قرار می گیرد. البته عایق بندی نما در رشت می تواند به دلایل مختلف دیگر همچون زیبایی، استحکام نما، جلوگیری از ریزش، استفاده از رنگ های متنوع در نما و … انجام شود اما مهم ترین دلیل استفاده از عایق نما بدون ایزوگام در رشت بهره مندی از عایق رطوبتی می باشد.

عایق نما بدون ایزوگام در رشت

شهر رشت در معرض رطوبت بالا، بارش های مکرر و طولانی، زمستان و تابستان های مرطوب قرار دارد. نماهای ساختمانی در شهر رشت و برخی دیگر از شهرهای گیلان کمتر در معرض تابش طولانی خورشید قرار می گیرند. به همین خاطر رطوبت زدگی نما در شهر رشت امری بدیهی و طبیعی می باشد.

بسیاری از ساختمان های رشت به دلیل عدم رسیدگی و مراقبت به طور کامل از بین می روند. استفاده از عایق نما بدون ایزوگام در رشت شرایط مناسب و بهینه برای استفاده از عایق های رطوبتی را فراهم می کند. عایق های رطوبتی پوشش مناسبی را برای جلوگیری از نم زدگی ساختمان ایجاد می کنند. عایق نما بدون ایزوگام در رشت شرایط مطلوب برای رشد و تکثیر میکروارگانیسم ها را از بین می برد. مواد نانو، عایق بندی خوبی را برای ساختمان های شهر رشت ایجاد می کنند. این مواد ابداً سنگین نیستند و می توانند برای نواحی مختلف ساختمان کارایی داشته باشند.

آب بندی و عایق رطوبتی نما
آب بندی و عایق رطوبتی نما

اب بندی نانو بر روی سایر سطوح

امکان بهره مندی از قیمت عایق بندی نانو در رشت بر روی سایر سطوح وجود دارد. در واقع استفاده از نانو در هیچ سطح و ساختمانی محدود نخواهد شد. ایزوگام ها در گذشته برای آب بندی نمای ساختمان در رشت مورد استفاده قرار می گرفتند. ایزوگام ها نیاز به بسترسازی مناسب داشتند. همین بسترسازی خاص شرایط را برای بهره مندی از ایزوگام دشوار می کرد. این بسترسازی قیمت نهایی آب بندی با ایزوگام را افزایش می داد.

مزیت بهره مندی از عایق نما بدون ایزوگام در رشت این است که امکان استفاده از نانو بر روی هر سطحی وجود دارد. در واقع نانو شرایط مطلوبی برای عایق بندی فراهم می کند. به طور کلی قیمت نانو نسبت به عایق بندی ایزوگام بهینه و اقتصادی می باشد. عایق بندی نانو را می توان بر روی سطوح سیمانی، آلومینیوم، آجری، سنگی، چوب، شیشه ای و … مورد استفاده قرار داد. برای اینکه از عایق نما بدون ایزوگام نتیجه بگیرید، نیاز به اقدامات مختلفی دارید.

قبل از اب بندی نما

تمیزکاری نما بخشی از اقدامات و فرآیندهایی است که برای بهره مندی از عایق بندی مورد توجه قرار می گیرد. هر گونه انفصال در نما می تواند مرکز تجمع یا تکثیر حشرات و میکروارگانیسم ها باشد. بنابراین پر کردن انفصال های نما باید با مواد نانو انجام شود. نماهای تمیز شرایط لازم برای چسبندگی مواد نانو را فراهم می کنند و کیفیت نصب عایق نما بدون ایزوگام در رشت را افزایش می دهند.

عایق بندی نانو به شکل تضمینی به مشتریان عرضه می شود. این عایق بندی حدود 15 سال ضمانت دارد و به شکل کیفی در اختیار مشتری قرار می گیرد. برای عایق بندی نما از طناب راپل کمک گرفته می شود. این طناب ها کیفیت کار را افزایش می دهند و گزینه خوبی برای عایق بندی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست