معرفی انواع خدمات کار در ارتفاع

خدمات کار در ارتفاع ممکن است برای بیشتر افراد سوال پیش آمده باشد که ساختمان های بلند چگونه سنگ کاری، نماکاری، نورپردازی، تعویض نما و… می شوند. این نوع خدمات…
خدمات کار در ارتفاع راپل

خدمات کار در ارتفاع ممکن است برای بیشتر افراد سوال پیش آمده باشد که ساختمان های بلند چگونه سنگ کاری، نماکاری، نورپردازی، تعویض نما و… می شوند. این نوع خدمات رسانی با اشکال مختلف انجام می شود. شرکت جهان راپل یکی از شرکت های موفق در زمینه خدمات کار در ارتفاع است. این شرکت برای ارائه خدمات در ارتفاع از گروه با تجربه و متخصص بهره مند می شود.

اهمیت خدمات کار در ارتفاع

خدمات کار در ارتفاع در شهرهای صنعتی و بزرگ از اهمیت به مراتب بالایی برخوردار است. برای کار در ارتفاع باید موارد مختلفی از جمله ایمنی و سرعت کار را در نظر بگیرید. قطعاً ارتفاعات مشکلات بیشتری به همراه دارند. کار در ارتفاع با طناب راپل سرعت کار را بالا می برد و ایمنی کار را افزایش می دهد.

پیچ و رولپلاک سنگ در تهران خدمات کار در ارتفاع

چرا از خدمات راپل کاران بهره مند می شویم؟

واقعیت امر در مورد راپل کاران این است که این افراد از دقت و تمرکز بیشتری برای انجام خدمات راپل برخوردار هستند. برای ارائه این خدمات از روش های بدون داربستی استفاده می شود. داربست ها سرعت و امنیت کاری را پایین می آورند. به همین علت مانند گذشته مورد استفاده قرار نمی گیرند. در حال حاضر از داربست ها در شرایط و موارد خاصی استفاده می شود.

با کمک طناب راپل به راحتی می توان بر روی نما جا به جا شد. همچنین می توان در هزینه و زمان صرفه جویی کرد. طناب راپل از درجه انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. با این نوع طناب می توان به راحتی بر روی نما حرکت کرد. این مسئله روند خدمات کار با طناب ساده تر می کند. با راپل می توان هر نوع خدمتی را با سرعت بالا به مشتری عرضه کرد.

معرفی خدمات کار در ارتفاع

راپل کاران شرکت جهان راپل برای انجام امور مختلف در ارتفاع مشغول به کار می شوند. خدمات کار در ارتفاع شامل پیچ و رولپلاک سنگ نما، شستن نما، تمیزکاری سازه، تحلیل و بررسی وضعیت ساختمان، تحلیل دودکش ها، برج های خنک کننده، سیلوها، روغن کاری کابل ها، سنگ کاری نمای ساختمان، پیشگیری از زنگ زدگی قطعات فلزی در ارتفاع و… می شود.

عدم رعایت نکات ایمنی می تواند ضعف در خدمات را به همراه داشته باشد. ضمن اینکه ممکن است باعث سقوط کارگران شود. به همین خاطر از روش های ایمن برای جلوگیری از تلفات استفاده می شود. به طور کلی تمام خدمات و اقداماتی که در ارتفاع بیش از 1.2 متر انجام می شوند، به عنوان کار در ارتفاع در نظر گرفته می شود. برای انجام فعالیت های ارتفاعی از نردبان، داربست، راپل یا تخته الوار استفاده می شود. تمام این ابزار و تجهیزات برای ایمنی و انجام فعالیت در ارتفاع انجام می گیرد اما هیچ کدام از این روش ها به اندازه کار در ارتفاع با راپل کارایی ندارد.

پیچ و رولپلاک سنگ در تهران

خدمات کار در ارتفاع با سرعت بالا

کار در ارتفاع با طناب راپل

طناب راپل قدرت مانور زیادی به افراد راپل کار می دهد. آن ها بدون هیچ گونه نگرانی و دشواری بر روی نما جا به جا می شوند. قطعاً این موضوع با داربست استرس و اضطراب زیادی را به همراه دارد و احتمال سقوط راپل کار را افزایش می دهد. خدمات کار در ارتفاع نیز قابل تقسیم بندی است. ارتفاع می تواند بیش از 5500 متر باشد. به این نوع ارتفاع، ارتفاع بسیار زیاد گفته می شود. ارتفاع متوسط بین 3658 تا 5487 متر و ارتفاع کم بین 2438 تا 3658 قرار دارد. در هر نوع ارتفاع کم یا زیاد نیاز به تجهیزات ایمنی داریم.

بسیاری از ساختمان ها در نواحی خاصی دچار شکستگی شده اند و نیاز به ترمیم دارند. امکان دسترسی به نقاط مختلف ساختمان به روش طبیعی و با تجهیزات نرمال کار بسیار سختی است.

پیچ کردن نما با راپل

پیچ کردن نما برای مقاوم سازی نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. برای انجام این پروسه باید از پیچ هایی با سایز و کیفیت مناسب استفاده شود. پیچ های گالوانیزه گزینه خوبی برای مقاوم سازی نمای ساختمان است. این نوع خدمات کار در ارتفاع نیاز به افراد با تجربه و متخصص دارد.

نصب شیشه با راپل

نصب شیشه از دیگر خدمات کار در ارتفاع است. برای تعویض یا نصب شیشه از طناب راپل کمک گرفته می شود. یک شیشه شکسته در نمای ساختمان می تواند مشکلات به مراتب زیادی را برای عابرین و رهگذران فراهم آورد.

پیچ و رولپلاک نما با راپل

نحوه انجام خدمات کار در ارتفاع

این شیشه شکسته می تواند بر روی سر عابرین سقوط کند. ضمن اینکه زیبایی ساختمان را نابود سازد. بنابراین بهتر است ترمیم شیشه ها مورد توجه قرار بگیرد. تعویض یا نصب نماهای شیشه ای ممکن است در ارتفاعات بسیار بالا انجام شود. راپل کاران تنها افرادی هستند که می توانند خدمات کار ارتفاع را بدون خطر و مشکل انجام دهند. البته برای اجرای خدمات کار در ارتفاع بهتر است از افراد راپل کار با تجربه کمک بگیرید. این افراد باید حداقل یک سال تجربه کار در نمای ساختمان را داشته باشند.

نصب uv

نصب برچسب uv یکی دیگر از خدمات راپل یعنی کار با طناب است. این برچسب ها در برابر اشعه ماوراء بنفش نقش محافظت کننده را ایفا می کنند و خطر ابتلاء به سرطان پوست را کاهش می دهند.

نورپردازی نمای ساختمان

نورپردازی نمای ساختمان از دیگر موارد خدمات راپل با طناب است. ساختمان ها برای زیبایی و ظاهر شکیل نیاز به نورپردازی دارند. این موضوع در مورد مجتمع ها و ساختمان های تجاری اهمیت بیشتری دارد. نورپردازی نما می تواند در افزایش قیمت ملک تاثیر زیادی داشته باشد. برای نورپردازی نما باید از افراد متخصص بهره مند شد. این افراد بهتر می توانند خدمات کار در ارتفاع را به مشتریان ارائه کنند. نوع ساختمان، بازتاب نور، میزان جذب و … از مواردی است که در نورپردازی نماهای مختلف مورد توجه قرار می گیرد.

ممکن است نورپردازی نمای ساختمان بعد از چند وقت نیاز به ترمیم و اصلاح داشته باشد. برای رفع نقص های به وجود آمده می توان از خدمات راپل کاران بهره مند شد. آب بندی نمای ساختمان از جمله مواردی است که برای نماهای ساختمانی مطرح می شود. این کار در ارتفاع بالا انجام می گیرد و مانند سایر خدمات ارتفاعی نیاز به تجهیزات ایمنی دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست