مزیت آب بندی نما بدون ایزوگام در ساختمان های مختلف

مزیت آب بندی نما بدون ایزوگام در ساختمان های مختلف در حال حاضر آب بندی نما بدون ایزوگام یکی از مواردی است که در ساخت و سازها و نماکاری ساختمان…

مزیت آب بندی نما بدون ایزوگام در ساختمان های مختلف

در حال حاضر آب بندی نما بدون ایزوگام یکی از مواردی است که در ساخت و سازها و نماکاری ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع این نوع آب بندی به کمک مواد نانو انجام می شود. مواد نانو گزینه قابل اعتمادی برای پوشش دهی نما، آب بندی نمای ساختمان، عایق بندی نما، واترپروف کردن نمای ساختمان در برابر شرایط جوی و محیطی است. در واقع این مواد می ‌توانند برای پر کردن درز و شکاف های روی نمای ساختمان به کار گرفته شوند.

چرا آب بندی با قیر مناسب نیست؟

ایزوگام در چند دهه گذشته برای نماکاری و ساخت و ساز ساختمان ها به شدت مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع ایزوگام ها با مواد ترکیبی خود گزینه‌ای بهتر از قیرگونی و سیمانکاری تلقی می شوند. البته این مواد ‌توانستند شرایط مطلوب برای جلوگیری از ورود آب و رطوبت به فضای داخلی ساختمان را به وجود بیاورند. ایزوگام برای اجرا نیاز به شرایط خاصی داشت و همین مسئله کار کردن با آن را مشکل می کرد.

آب بندی نما بدون ایزوگام

به عنوان مثال امکان اعمال ایزوگام بر روی هر نوع نمایی وجود نداشت. در واقع ورق های ایزوگام برای چسباندن و تثبیت نیاز به زیرسازی داشتند. مواد سیمانی به عنوان یکی از مواد مناسب برای زیرسازی ایزوگام ها به حساب می آید.

در چنین شرایطی کارفرما برای آب بندی نما مجبور به پرداخت هزینه های بیشتری می شود. همچنین مطلب مهم دیگر در مورد آب بندی نما با ایزوگام این بود که نماهای ایزوگام شده نیاز به مراقبت و نگهداری به مراتب بیشتری نسبت به سایر نماها داشتند.

چرا آب بندی نما با مواد نانو مناسب است؟

آب بندی بدون ایزوگام توانسته بسیاری از مشکلات مربوط به آب بندی و نما کاری را برطرف نماید. اول اینکه مواد نانو به محض این که بر روی سطوح مورد استفاده قرار می گیرند، امکان واتر پروف کردن نما را فراهم می کنند. در نتیجه نما به کمک مواد نانو در برابر رطوبت و آب به خوبی ایمن می شود.

مزیت آب بندی نما بدون ایزوگام

همچنین آب بندی بدون ایزوگام از قیمت ارزان تری نسبت به ایزوگام برخوردار است. همچنین این مواد شرایط برای جذب گرد و غبار بر روی سطوح نما را فراهم می کنند و عمر مفید نما را افزایش می دهند. آب بندیا بدون ایزوگام مزایای دیگری نیز به همراه دارد. این نوع آب بندی، سرعت بالایی در اجرا دارد و در نماهای مختلف به کار گرفته می شود.

زیرسازی برای مواد نانو اهمیت ندارد و این ویژگی آب بندی بدون ایزوگام را بسیار محبوب و پرطرفدار کرده است.

شرکت آب بندی و ضد آب سازی نمای ساختمان در تهران تمامی خدمات خود را با ضمانت ۱۵ ساله به مشتری عرضه می کند. در واقع این شرکت از کیفیت کار خود مطمئن بوده و این ضمانت را با قرارداد رسمی ارائه می کند. از این رو مشتریان در صورت بروز هر گونه مشکلی می توانند با شرکت تماس بگیرند و خدمات مجدد دریافت نمایند. این شرکت مواد مورد استفاده در آب بندی را تضمین می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست