شست و شوی نما و نماشویی نقد و اقساط

شست و شوی نما و نماشویی نقد و اقساط شست و شوی نما و نماشویی نقد و اقساط یکی از خدماتی است که شرکت های معتبر و مطمئن به مشتریان…
نماشویی

شست و شوی نما و نماشویی نقد و اقساط

شست و شوی نما و نماشویی نقد و اقساط یکی از خدماتی است که شرکت های معتبر و مطمئن به مشتریان خود ارائه می کنند. در واقع مسئله شست و شوی نما در هر شهری از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. البته شهر‌های صنعتی و پرجمعیت نیاز بیشتری به شستشوی نماهای مختلف دارند. در واقع تفاوتی نمی کند که ساختمان های نماکاری شده دارای چه نوع کارکردی هستند.

هر ساختمانی با هر نوع کارکردی باید بعد از گذشت مدتی تحت فرآیند شستشو و تمیزکاری قرار بگیرد. شستشوی نما از گذشته تاکنون به روش های مختلف انجام می‌شده است. در حال حاضر روش های پیشرفته تری برای شستشوی نمای ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از فواید به کارگیری روش های پیشرفته و تکنولوژی روز این است که سرعت شستشوی نما افزایش پیدا می کند. همچنین دقت این شستشو به بالاترین حد ممکن می رسد. ضمن اینکه نیروی کاری که برای شستشوی نما مورد استفاده قرار می‌گیرد، زیاد به زحمت نمی افتد. تمام این موارد با شستشوی نما پیشرفته امکان پذیر شده است.

شست و شوی نما و نماشویی نقد و اقساط

مزیت بهره مندی از شست و شوی نما و نماشویی نقد و اقساط

راپل کار و طناب کار اقساطی و چکی با قیمت مناسب

امروزه برای شست و شوی نما و نماشویی نقد و اقساط از نیروی راپل کار استفاده می‌شود. راپل کاران گروهی ورزیده، متخصص و باتجربه هستند که می‌توانند خدمات کار در ارتفاع را به مشتریان ارائه کنند. در واقع راپل کاران برای ارائه این خدمات به مشتریان، تحت آموزش‌های مختلف قرار گرفته اند. یکی از آموزش هایی که به راپل کاران ارائه می شود، نحوه کار کردن با طناب می باشد. در واقع آن ها در طی دوره های آموزشی یاد می‌گیرند که چگونه به کمک طناب جابجا شوند؟ چگونه با در دست داشتن طناب کارهای مربوط به ارتفاع را به نحو احسنت و با بیشترین دقت انجام دهند؟

یکی از فعالیت هایی که بر روی نمای ساختمان یا سایر خدمات مربوط به ارتفاع اهمیت قابل توجهی دارد، نحوه بالا رفتن یا پایین آمدن با طناب می باشد. هر فرد مبتدی و بی‌تجربه قادر نیست با طناب از روی نمای ساختمان و ارتفاعات بالا برود یا پایین بیاید؟

شستشوی نما یکی از اقداماتی است که برای اجرا نیاز به طناب راپل دارد. در واقع راپل کاران فرآیند شستشوی نما را می‌توانند با سرعت و دقت بسیاری انجام دهند.

مزایای شستشو با راپل

در سال‌های گذشته برای شستشوی نما از واترجت استفاده می‌شد. واترجت ها دستگاه‌هایی هستند که امروزه بیشتر در کارواش ها و برخی از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند. بیشترین عملکردی که واترجت ها می توانند داشته باشند، شست و شو با فشار بالاست. این نوع دستگاه ها می توانند منطقه، دستگاه یا محل مورد نظر را با فشار بیش از اندازه آب تحت فرآیند شستشو قرار دهند.

زمانی که از این دستگاه برای شستشوی نما استفاده می شد، امکان دسترسی به سایر نقاط فراهم نمی‌شد. همچنین بخش‌هایی از ارتفاع ساختمان به دلیل خارج از دسترس بودن تحت فرایند شست و شو و تمیزکاری قرار نمی‌گرفت. گاهی نیز به دلیل زاویه نامناسب و شستشو، بخشی از ساختمان در معرض رطوبت بیشتر یا ورود و نشت رطوبت به فضای داخلی ساختمان قرار می‌گرفت و این مسئله در گذر زمان می توانست مشکلات بسیاری را برای نمای ساختمان به وجود آورد.

شست و شوی نما و نماشویی نقد و اقساط

شستشو با راپل

مطالب مفید در مورد نمای ساختمان

پرداخت هزینه شست و شوی نما و نماشویی نقد و اقساط

شست و شوی نما و نماشویی نقد و اقساط شرایط مناسبی برای پرداخت هزینه شستشو فراهم می کند. مشتریان می توانند هزینه شستشوی نما را به شکل اقساطی در چندین ماه پرداخت کنند. همچنین می‌توانند گزینه نقد را برای پرداخت هزینه شستشوی نما انتخاب کنند. اقساطی پرداخت کردن هزینه شستشوی نما باعث می شود مشتریان در پرداخت هزینه دچار فشار اقتصادی و مالی نشوند.

با توجه به اینکه شرایط اقتصادی اغلب مردم در وضعیت نامناسب قرار دارد، بنابراین بیشتر مردم از پرداخت اقساطی و دوره ای استقبال می کنند. ضمن اینکه شرکت ها تمایل چندانی به ارائه چنین تسهیلاتی ندارند. متاسفانه بازار از نوسان قابل توجهی برخوردار است و امکان پرداخت اقساطی برای شرکت ها و کسب و کارهای مختلف چندان مقرون به صرفه و اقتصادی نیست اما شرکت ما چنین تسهیلاتی را برای مشتریان در نظر می گیرد. در واقع مشتریان می توانند شست و شوی نما نقد و اقساط را برای پرداخت انتخاب کنند.

ساختمان های کثیف در معرض تخریب

همانطور که میدانید بخشی از پوسیدگی، تخریب و عدم مقاومت نمای ساختمان به کثیف بودن آن مربوط می‌شود. زمانی که کثیف بودن بیش از اندازه بر روی نمای ساختمان حاکم شود، شرایط برای تحلیل و تخریب مصالح و مواد نماکاری شده به وجود می آید. بنابراین شما باید شستشوی نمای ساختمان را به شکل جدی پیگیری کنید. ما به شما توصیه می کنیم شستشوی نما را هر چند وقت یکبار در نظر بگیرید. در این صورت هم از تخریب نمای ساختمان جلوگیری می کنید و هم اینکه ظاهر نمای ساختمان را زیبا می کنید.

تاثیر نما در قیمت گذاری ساختمان

نمای ساختمان تاثیر قابل توجهی در قیمت گذاری آن دارد. در واقع نماهایی که از ظاهر زیبا، تمیز و مجلل برخوردار هستند، با قیمت بالاتری معامله می‌شوند یا به اجاره داده می شوند. بنابراین اگر شما صاحب ساختمان هستید یا قصد سرمایه‌گذاری بر روی ساختمان را دارید، باید نکاتی را در معامله و خرید و فروش مدنظر قرار دهید. این مسئله در شهرهای پرجمعیت و صنعتی از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

در واقع اگر ظاهر و فضای داخلی ساختمان بسیار شیک، مجلل و جذاب باشد اما نمای بیرونی ساختمان کثیف و چرک آلود باشد، ساختمان امتیاز خود را در خرید و فروش از دست می دهد. چون ظاهر و نمای ساختمان نمی تواند در نگاه اول بیننده و مشتری را جذب کند.

شست و شوی نما و نماشویی نقد و اقساط

شستشو نما

شست و شوی نما و نماشویی نقد و اقساط

با بهره‌مندی از شست و شوی نما نقد و اقساط می توانید شرایط بهینه و مطلوبی را برای نمای ساختمان فراهم کنید. ضمن اینکه از فعالیت میکروارگانیسم های زنده همچون باکتری ها و قارچ ها بر روی نمای ساختمان نیز ممانعت نمایید. در نهایت این باکتری ها و قارچ ها بعد از گذشت مدتی باعث تخریب نمای ساختمان می‌شوند. برای پیشگیری از این نوع فعالیت بهتر است شستشو و تمیزکاری نما را همواره مد نظر قرار دهید. با شستشوی به موقع نما می توانید جلوی ورود مواد آلاینده به فضای داخلی ساختمان را نیز بگیرید و همچنین از تاثیر مواد اسیدی آلاینده ها بر روی نمای ساختمان جلوگیری کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست