رفع نم نمای ساختمان در رشت چگونه انجام می شود؟

رفع نم نمای ساختمان در رشت چگونه انجام می شود؟ رفع نم نمای ساختمان در رشت از جمله موارد ضروری است که برای ساختمان های مختلف انجام می شود. در…

رفع نم نمای ساختمان در رشت چگونه انجام می شود؟

رفع نم نمای ساختمان در رشت از جمله موارد ضروری است که برای ساختمان های مختلف انجام می شود. در واقع انواع نما در رشت به کمک مواد نانو عایق بندی و آب بندی می گردند. البته رفع نم نمای ساختمان در رشت با توجه به نوع نما متفاوت است. به عنوان مثال اگر در ساختمان شما نم زدگی از سمت دیوار و نماهای سنگی ساختمان است، باید از مواد بی رنگ برای آب بندی نما استفاده کنید.

رفع نم نمای ساختمان در رشت

چسب z ۹۰ یکی از موادی است که برای برطرف کردن نم زدگی نمای ساختمان ها مورد توجه قرار می گیرد. البته این چسب برای رفع نم نما در رشت با چندین چسب دیگر ترکیب شده و آن گاه استفاده می شود.

رفع نم نما در شمال برای انواع مختلف نما

ممکن است نمای شما از نوع شیشه ای باشد. در چنین حالتی برای آب بندی نما از چسب های سیلیکونی و آکواریوم استفاده می شود. همان طور که می دانید شیشه ها دارای درز و شکاف های هستند که به کمک چسب می توان این درز و شکاف ها را به خوبی مهار کرد.

ممکن است نمای شما از نوع کامپوزیت باشد. در چنین حالتی برای رفع نم نما در رشت از پلاستیک استفاده می گردد. در واقع درز و شکاف های بین کامپوزیت ها به کمک پلاستیک ها پر شده است. این موضوع از نفوذ آب به درون نمای کامپوزیت یا تخریب نما جلوگیری می کند. در چنین حالتی نمای کامپوزیت باید پلاستیک های مورد استفاده در درز ها را تعویض نماید.

نحوه برطرف کردن نم نمای ساختمان

برای رفع نم نما در رشت ابتدا باید نقاط ورودی آب را به خوبی تشخیص می دهد. در گام دوم نیز مواد مناسب برای آب بندی و عایق بندی نمای ساختمان را تهیه کرده و در محل مورد نظر مورد استفاده قرار می دهیم. البته گروه تخصصی نانو نما پیش از اجرای آب بندی و عایق بندی نمای ساختمان، ابتدا سطح زیرین را با یک دستمال  مرطوب به خوبی تمیز می کنند.

این کار برای نتیجه گرفتن از آب بندی نمای ساختمان اهمیت دارد. یکی دیگر از روش های فوق العاده که برای رفع نم نمای ساختمان در رشت مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده از پیچ و رولپلاک می باشد. این روش از ورود آب به محفظه پشت سنگ نما جلوگیری کرده و از این طریق شرایط حفظ نما را فراهم می‌ کنند.

برطرف کردن نم ساختمان در رشت

رفع نم نمای ساختمان قدیمی

توجه داشته باشید که نم زدگی و شوره زدگی در نماهای ساختمانی قدیمی بیشتر دیده می شود. بنابراین باید این نماها را از نظر وضعیت مصالح و متریال مورد بررسی قرار دهید. در صورت بروز هرگونه شکستگی در درز و شکاف یا رویت شوره زدگی بهتر است پیش از شدت گرفتن این موضوع، آب بندی و عایق بندی نما را انجام دهید. در صورتی که قبلاً عایق بندی نمای ساختمان را انجام داده‌اید، آن را بازسازی نمایید. همواره بازسازی نماهای تخریب شده را در اولویت قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست