آب بندی تمام سطوح در مازندران با 15 سال ضمانت

آب بندی تمام سطوح در مازندران با روش مقرون به صرفه و کم هزینه تخفیف ویژه برای مازندرانی ها: اب بندی نما در مازندران با 10 سال ضمانت کتبی استان…

آب بندی تمام سطوح در مازندران با روش مقرون به صرفه و کم هزینه

تخفیف ویژه برای مازندرانی ها: اب بندی نما در مازندران با 10 سال ضمانت کتبی

استان مازندران نسبت به استان گیلان گیلان از بارش سالانه کمتری برخوردار است اما به دلیل مجاورت با دریای خزر همچنان در معرض رطوبت بالایی قرار دارد. بنابراین آب بندی تمام سطوح در مازندران باید انجام شود. ساختمان هایی که در فضای شهری ساری و استان مازندران ساخته می شوند، باید اصول ساختمان سازی را مدنظر قرار دهند. توجه داشته باشید ساخت و ساز در فضاهای شهری رطوبتی نسبت به سایر شهرها متفاوت می باشد. در واقع رطوبت عامل جدانشدنی در شهرهای بارانی است. بنابراین تمام ساخت و سازها باید در راستای این ویژگی انجام شود.

آب بندی تمام سطوح در مازندران
آب بندی تمام سطوح در مازندران

آب بندی تمام سطوح در مازندران در زمان مناسب

مطلب پیشنهادی ما: قیمت اب بندی نما

آب بندی تمام سطوح در مازندران از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. در واقع تفاوتی نمی کند که شما چه نوع مصالحی را برای ساختمان سازی در شهر ساری و سایر شهرهای مازندران انتخاب کرده باشید. در هر صورت باید آب بندی تمام سطوح در مازندران را مدنظر قرار دهید. توجه داشته باشید شهرهای ساحلی نیاز به مقاوم سازی قابل توجهی دارند. اگر مقاوم‌ سازی به موقع انجام نشود، رطوبت بر تمام پیکره ساختمان تاثیر منفی می گذارد و ساختمان ‌هایی که دچار رطوبت زیادی می شوند، بعد از گذشت مدتی احتمالاً تخریب می گردند و فرو می ریزند.

تخریب یک ساختمان به مراتب هزینه قابل توجهی برای پیمانکاران و صاحبان آن ها به همراه دارد. به گونه ای که بسیاری از افراد بعد از اینکه دچار تخریب یا سقوط نمای ساختمان می‌ شوند، دیگر تمایلی به اجرای ساختمان سازی ندارند.

آب بندی تمام سطوح در مازندران

از آنجایی که بیشتر نماهای ساخته شده در شهر مازندران شیشه ای هستند. بنابراین مسئله آب بندی تمام سطوح در مازندران اهمیت قابل توجهی دارد. حال آنکه هر کدام از مصالح با توجه به ویژگی ها و خصوصیاتی که دارند، نیاز به مواد متفاوتی برای آب بندی دارند. البته امروزه برخی از مواد می توانند برای آب بندی تمامی سطوح در مازندران مورد استفاده قرار بگیرند.در این صورت شما هزینه کمتری برای آب بندی نمای ساختمان صرف می کنید.

آب بندی ساختمان های نوساخت

توجه داشته باشید بعد از این که نمای ساختمان تکمیل شد و فرآیند ساخت و ساز و ساختمان سازی به پایان رسید، باید عملیات مربوط به آب بندی نمای ساختمان و ضد آب سازی نمای ساختمان مد نظر قرار بگیرد. در واقع بین زمان تکمیل شدن ساخت و ساز و اجرای فرآیند آب بندی تمام سطوح نباید فاصله زیادی بیفتد. چون در این صورت رطوبت به داخل فضای ساختمان نفوذ می کند و شرایط برای نابودی و تخریب ساختمان تازه ساخت فراهم شود.

این مسئله در مورد ساختمان های تازه ساخت اهمیت بیشتری دارد. البته ساختمان هایی که بسیار کهنه و قدیمی هستند نیز در معرض تخریب و سقوط بیشتری قرار دارند اما ساختمان های تازه ساخت با توجه به اینکه از نظر مصالح هنوز در وضعیت پایدار و ایستایی کامل قرار نگرفته اند، مراقبت و نگهداری بیشتری نیاز دارند. هوای رطوبتی شمال کشور می‌ تواند این نوع مصالح تثبیت نشده را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. در نتیجه بسیار اتفاق افتاده که ساختمان تازه ساخت به دلیل عدم ساخت اصولی، عدم رعایت نکات ایمنی و عدم توجه به آب بندی نما در همان روزهای نخستین بعد از تکمیل ساخت و ساز دچار تخریب و سقوط ناگهانی شده و کاملاً از بین رفته است.

آب بندی تمام سطوح در مازندران
آب بندی تمام سطوح در مازندران

ضرورت آب بندی تمام سطوح در مازندران

در چنین مواقعی خسارت بیش از اندازه‌ای به کارفرمایان و صاحبان ساختمان تحمیل می ‌شود اما اگر آب بندی تمام سطوح در مازندران بعد از تکمیل فرایند ساخت و ساز ساختمان مدنظر قرار بگیرد، جلوی خسارات به موقع گرفته می شود.

اهمیت اصول ساخت در آب بندی تمام سطوح در مازندران

اصول ساخت و ساختمان سازی فرایند آب بندی نما در مازندران را تحت تاثیر قرار می دهد. اگر اصول ساختمان سازی در حین ساخت و ساز چندان مورد توجه قرار نگرفته باشد، احتمال به وجود آمدن درز و شکاف بیشتر می شود. مطلب مهم دیگر اینکه اگر ساختمانی دچار نفوذ رطوبت شود، بعد از گذشت مدتی بند کشی بین سنگ های آن نیز از بین می‌ رود.

در نتیجه شرایط برای نفوذ رطوبت مهیاتر می شود. اگر رطوبت با شدت و مقیاس بیشتر به فضای ساختمان وارد شود، احتمال تخریب ساختمان بیشتر شده و ساختمان در مدت زمان کوتاه تری فرو خواهد ریخت.

آب بندی تمام سطوح در حواشی درب و پنجره

آب بندی تمام سطوح در مازندران در برخی از نقاط، حساسیت بیشتری دارد. به عنوان مثال آب بندی درز و شکاف های به وجود آمده بر روی نما یا حواشی پنجره و درب ها اهمیت به مراتب بیشتری دارند. چون این نواحی می توانند شرایط برای نشت یا نفوذ رطوبت را مهیا کنند. بنابراین باید پیش از هر گونه اقدامی چنین درز و شکاف هایی با شیوه اصولی و صحیح بسته شوند.

چسب های سیلیکون، چسب های پلی اورتان و چسب زد 90 از جمله موادی هستند که برای آب بندی حواشی نما در مازندران مورد استفاده قرار می گیرند. البته هر کدام از این چسب ها با توجه به ویژگی هایی که دارند، می توانند برای برخی مصالح و نماها گزینه مناسبی باشند.

اهمیت و ضرورت آب بندی نما در طبقات پایین ساختمان

جالب است بدانید طبقات آخر ساختمان نسبت به طبقات پایین در معرض بارندگی بیشتری قرار دارند. بنابراین مقاوم سازی این طبقات به مراتب اهمیت بیشتری دارد. باکس های به وجود آمده روی نما نیز می تواند جاذب خوبی برای رطوبت باشد. در نتیجه این باکس ها باید تحت فرایند آب بندی نما قرار بگیرند. چون در غیر این صورت آسیب شدیدی به آن ها وارد خواهد شد.

اهمیت و ضرورت آب بندی نما در طبقات پایین ساختمان
اهمیت و ضرورت آب بندی نما در طبقات پایین ساختمان

آب بندی تمام سطوح در مازندران به روش اصولی

طبقات بالایی با توجه به اینکه از اهمیت بیشتری در آب بندی نمای ساختمان برخوردار هستند، باید با دقت و تمرکز بیشتری نیز تحت فرایند آب بندی قرار بگیرند. آب بندی تمام سطوح در مازندران زمانی می‌تواند به شکل اصولی اجرا شود که شما مواد مناسب برای آب بندی انتخاب کرده باشید. همچنین اطلاعات کافی دربارهنوع مصالح به کار رفته در ساختمان نیز داشته باشد. در این صورت احتمال بروز خطا بعد از انجام آب بندی به حداقل ممکن می رسد. همچنین سرعت و دقت انجام کار نیز بالاتر خواهد رفت.

مواد مورد استفاده برای آب بندی تمام سطوح در مازندران

برای آب بندی تمام سطوح از چسب ها، مصالح و مواد مختلف کمک گرفته می شود. این مواد و ترکیبات گوناگون با توجه به نوع نما و مصالح به کار رفته در آن مورد استفاده قرار می گیرد. چسب سیلیکونی به عنوان مهم ترین ابزار درزبندی برای آب بندی تمام سطوح در مازندران معرفی می شود.

برای آب بندی سطوح مختلف از چسب هایی نظیر چسب بتن، چسب Z90، چسب آکواریوم، چسب پلی اورتان، چسب آنتیک(چسب کاشی)، چسب یک دو سه و چسب تیوبی استفاده می شود.

خدمات عایق و اب بندی نما بصورت راپل بدون داربست و بدون ایزوگام

مواد مورد استفاده برای عایق تمام سطوح

در ایران بیشتر نماها از نوع آجری و بتنی هستند. بنابراین بیشتر افراد تمایل دارند از آب بندی نماهای آجری و بتنی اطلاع داشته باشند. همان طور که می دانید بیشتر مصالح مورد استفاده در نماهای ساختمانی و معماری از نوع متخلخل هستند. آجر، بتن و … از مصالح متخلخل در فضاهای ساختمانی می باشند. آب بندی نماهای متخلخل با چسب پلی اورتان انجام می شود.

ویژگی های چسب پلی اورتان برای آب بندی تمام سطوح

برای آب بندی تمام سطوح در مازندران نیز می توان از چسب پلی اورتان بهره مند شد. این چسب ها از ویژگی های ممتازی برای انجام آب بندی برخوردار هستند.

ویژگی های چسب پلی اورتان برای آب بندی تمام سطوح
ویژگی های چسب پلی اورتان برای آب بندی تمام سطوح

انجام اب بندی با راپل بدون داربست

آب بندی با چسب پلی اورتان

انعطاف بسیار خوبی از خود نشان می دهند و به همین خاطر برای آب بندی تمام سطوح استفاده می شوند. انعطاف بالای چسب امکان بهره مندی از آن را در شرایط، مصالح و سطوح مختلف فراهم می نماید.

برای آب بندی نیاز به مواد مقاوم داریم. چسب های پلی اورتان برای آب بندی تمام سطوح بسیار قدرتمند عمل می کنند. بنابراین برای مقابله با شرایط جوی و بارانی مازندران می توان بر روی چسب های پلی اورتان حساب کرد.

چسب پلی اورتان از هزینه بسیار کمی نسبت به دیگر مصالح برخوردار است. همین موضوع باعث شده چسب پلی اورتان به یک ماده با کیفیت و محبوب تبدیل شود. در واقع عملکرد چسب پلی اورتان در برابر قیمت آن بسیار با کیفیت و ارزشمند است.

چسب پلی اورتان از چسبندگی قابل توجهی برخوردار است و همین موضوع شرایط آب بندی تمام سطوح در مازندران را به شکل عالی فراهم می نماید.

برای بهبود عملکرد آب بندی باید مواد و مصالح مناسب را انتخاب کنید. پلی اورتان می تواند یک ماده موثر در آب بندی نما در شمال کشور باشد. چسب پلی اورتان به شکل پایدار و ثابت برای آب بندی نمای ساختمان عمل می کند. این موضوع صرفه جویی در هزینه های مختلف را به همراه دارد.

فواید عایق تمام سطوح در مازندران

متاسفانه عده ای از افراد اطلاع چندانی درباره بندکشی و آب بندی نمای ساختمان ندارند و گمان می کنند این کار فقط برای زیبایی و جذابیت نمای ساختمان مورد توجه قرار می گیرد.

آب بندی تمام سطوح برای زیبایی و مقاومت بیشتر ساختمان مدنظر قرار می گیرد. نماهای بیرونی ساختمان باید از مقاومت قابل توجهی برخوردار باشند. این مقاومت از خسارات اقتصادی و آسیب های جانی افراد مختلف جلوگیری می نماید. اجزا و مصالح به کار رفته در نما باید بدون گسستگی و انفصال در کنار هم قرار بگیرند. این موضوع از ریختن نما بر سر عابرین یا نفوذ آب به درون ساختمان ممانعت خواهد کرد. بحث مقاوم سازی از جمله ضرورت های مهم در ساختمان سازی است.

چگونه مقاوم سازی کنیم؟

در بیشتر نماهای که در کشور مان وجود دارد از نماهای سنگی هستند که خطر ریزش سنگ را دارد و خطر اسیب رساندن به عابرین را دارد.

این ریزشهای سنگ چگونه به وجود می اید این موضوع برمیگردد به شما عزیزان که هم باید نمای ساختمان را پیچ کنید و هم ان را هر 5 تا 10 سال اب بندی کنید

شرکت ما با اب بندی نمای شما با 15 سال ضمانت کتبی بصورت حرفه ای انجام میدهد.

همچنین اگر شما نمای اجری یا کامپوزیت و یا هر نمای دیگر ما میتوانیم برای اب بندی و ضد اب سازی نما اقدام کنیم

 

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست