چسب ضد رطوبت نمای ساختمان در آب بندی نمای ساختمان

چسب ضد رطوبت نمای ساختمان برای عایق بندی اصولی و مطلوب مورد استفاده قرار می گیرد. تا به حال به چسب های به کار رفته در عایق بندی و آب…

چسب ضد رطوبت نمای ساختمان برای عایق بندی اصولی و مطلوب مورد استفاده قرار می گیرد. تا به حال به چسب های به کار رفته در عایق بندی و آب بندی نماهای مختلف ساختمان و … توجه کردید؟ قطعاً این چسب ها باید با ویژگی های متفاوتی عرضه شوند و قابلیت به کارگیری در عایق بندی نمای ساختمان را داشته باشند.

چسب ضد رطوبت نمای ساختمان چه ویژگی هایی دارد؟

چسب ضد رطوبت نمای ساختمان برای آب بندی نمای ساختمان مورد توجه قرار می گیرد. به طور کلی عایق بندی نمای ساختمان برای پیشگیری از رشد باکتری، کپک، خزه، جلبک مورد توجه می باشد. با عایق بندی اصولی می توان از شوره زدگی و نم زدگی نمای ساختمان جلوگیری کرد. نماها بعد از گذشت مدتی نیاز به شست و شو و تمیزکاری پیدا می کنند. با انتخاب عایق بندی مناسب می توان شرایط لازم برای تمیزکاری نما را فراهم کرد.

 

نکته مهم دیگر اینکه با انتخاب مواد عایق نمای ساختمان مناسب می توان از موادی با قابلیت تمیز شدن خودکار بهره مند شد. به طور کلی نماهای ساختمان با مشکلات مختلفی همچون نم زدگی، رشد کپک، قارچ، شوره زدگی، کثیفی، وجود آلاینده ها، نوسانات دمایی، رشد جلبک و خزه، یخبندان و … مواجه هستند. این مشکلات با نفوذ آب به درون نمای ساختمان به وقوع می پیوندند. در واقع شما باید با آب بندی نمای ساختمان از وقوع چنین مشکلاتی جلوگیری نمایید و حفاظت لازم را برای نمای ساختمان انجام دهید.

اهمیت آب بندی با چسب ضد رطوبت نمای ساختمان و مواد نانو

مواد نانو نسبت به قیرگونی و ایزوگام از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. عایق بندی مواد نانو باید به گونه ای استاندارد و اصولی انجام شود. چسب ضد رطوبت ساختمان برای عایق بندی نمای ساختمان به کار می رود. این چسب از استحکام قابل توجهی برخوردار بوده و شرایط اتصال مواد نانو به نمای ساختمان را فراهم می آورد.

مواد نانو با ترکیبی از مواد دست ساز شرکت برای عایق بندی نمای ساختمان استفاده می شوند. مواد آب بندی نمای ساختمان با ضمانت 15 ساله برای مشتری مورد استفاده قرار می گیرند. این ضمانت نامه به شکل مکتوب به مشتریان ارائه می گردد. مواد نانو بر روی تمامی سطوح مصنوعی، ترکیبی و طبیعی همچون کاهگل، سنگ، شیشه، کامپوزیت، فایبرگلاس، پی وی سی و … کاربرد دارند. نماهای ساختمانی با هر پوشش و متریالی باید مورد آب بندی قرار بگیرند.

چسب آب بندی نما چگونه انتخاب می شود؟

برای آب بندی نمای ساختمان از چسب ضد رطوبت نمای ساختمان استفاده می شود. رطوبت نمای ساختمان بر حسب نوع متریال و مصالح نمای ساختمان انتخاب می شود. چسب آکواریوم برای آب بندی شیشه بسیار کارایی دارد و به عنوان چسب آب بندی نما شناخته می شود. چسب پلی اورتان برای آب بندی کامپوزیت و شیشه بسیار کاربردی می باشد. چسب پلی اورتان نیز به عنوان چسب ضد رطوبت نمای معرفی می گردد.

چسب سیلیکونی می تواند برای عایق بندی های مختلف مورد استفاده باشد. آب بندی با مواد نانو به کمک تجهیزات فوق العاده نظیر طناب راپل انجام می شود. این طناب حرکت آسان و راحت عایق کاران را فراهم می آورد و روند کار را سرعتی تر می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست