چسب آب بندی و عایق نما چه کاربردی در عایق بندی نما دارد؟

چسب آب بندی و عایق نما چسب آب بندی و عایق نما برای ممانعت از ورود هوای سرد، رطوبت، آب باران، باد، گرما و … مورد استفاده قرار می گیرد.…

چسب آب بندی و عایق نما

چسب آب بندی و عایق نما برای ممانعت از ورود هوای سرد، رطوبت، آب باران، باد، گرما و … مورد استفاده قرار می گیرد. این چسب ها برای آب بندی و عایق بندی نما کاربرد زیادی دارد. برای آب بندی نمای ساختمان از چسب های مخصوصی همچون پلی پورتان، چسب آکواریوم یا چسب سیلیکونی استفاده می شود.

کاربرد چسب آب بندی و عایق نما

از چسب آب بندی و عایق نما برای عایق کاری پنجره، درب، دیوار و نما استفاده می شود. در واقع ترک های روی نما یا دیوار باید به خوبی با چسب آب بندی و عایق نما پر شوند. برای پر کردن ترک های دیوار و منافذ روی نما از مواد نانو نیز کمک گرفته می شود. مواد نانو جایگزین بسیار خوبی برای مواد قیرگونی و ایزوگام می باشند. مواد نانو با کیفیت قابل توجهی عرضه می شوند.

کاربرد چسب آب بندی و عایق نما
کاربرد چسب آب بندی و عایق نما

آب بندی نمای ساختمان با مواد نانو و چسب

شرکت ما برای پر کردن منافذ و درزها از مواد نانو و دست ساز کمک می گیرد. این مواد با خصوصیات متمایزی از سایر مواد عایق کاری قابل شناسایی می باشد و با ضمانت 15 ساله به مشتریان ارائه می شود. ضمانت مواد نانو و دست ساز شرکت به شکل کتبی و کاملاً رسمی به مشتری تحویل داده می شود. در نتیجه مشتری از انجام کار عایق کاری اطمینان لازم را حاصل خواهد کرد. برای بهره مندی از چسب آب بندی و عایق نما نیاز به عایق کاران حرفه ای و طناب راپل دارید.

عایق کاران حرفه ای می توانند به شکل تخصصی کار عایق بندی نما را انجام دهند. توجه داشته باشید که برای کاهش هزینه های عایق بندی به عایق کاران متخصص و حرفه ای نیاز دارید. عایق کاران شرکت ما برای اجرای عایق بندی از طناب راپل بهره مند می شوند. این طناب امکان حرکت تا ارتفاع بالا را فراهم می نماید. در نتیجه روند عایق بندی و استفاده از چسب آب بندی به راحتی انجام می شود. روند سرعتی از جمله مواردی است که بیشتر افراد تمایل دارند در عایق بندی از آن بهره مند شوند.

عایق بندی اصولی با مواد نانو

عایق بندی باید به شکل اصولی انجام شود. برای اجرای اصولی آب بندی نمای ساختمان باید از چسب عایق مناسب، مواد نانو، طناب راپل و عایق کار حرفه ای کمک گرفت. مواد نانو قابلیت استفاده بر روی تمام نماهای طبیعی، مصنوعی یا کامپوزیتی را دارند. در واقع بسیاری از متریال آب بندی برای استفاده بر روی نما نیاز به بسترسازی دارند.

مواد نانو با کیفیت قابل توجهی مورد استفاده قرار می گیرد. ضمن اینکه نیازی به بسترسازی برای مواد نانو وجود ندارد. چسب عایق نما بیشتر کارایی را در نماهای سنگی تراورتن و مرمریت دارد. این سنگ ها از ضریب بالای جذب آب برخوردار می باشند. در نتیجه شرایط ورود مستقیم آب به نما و شرایط نم زدگی را به راحتی فراهم می کنند.

چسب های پلی پورتان برای نماهای کامپوزیت و نماهای شیشه ای استفاده می شود. از چسب های سیلیکونی نیز برای عایق بندی نمای سنگی، چوبی، آجری و … استفاده می شود. بهتر است چسب آب بندی با توجه به نما انتخاب شود. در این صورت طول عمر نما افزایش پیدا می کند. ضمن اینکه از پرداخت هزینه های سنگین برای تعمیر، اصلاح و بازسازی نما جلوگیری می شود. برای درزگیری نما نیاز به مواد با کیفیت با طول عمر بالا دارید. مواد نانو از سازگارترین مواد برای آب بندی سایر نماها می باشند. این مواد می توانند انطباق بیشتری با محیط ایجاد کنند و حفاظت خوبی را در برابر سایر عوامل به وجود آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست