ضد آب کردن نما در کرج با مواد با کیفیت

ضد آب کردن نما در کرج با مواد با کیفیت ضد آب کردن نما یکی مقوله هایی است که در دهه های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. برای…

ضد آب کردن نما در کرج با مواد با کیفیت

ضد آب کردن نما یکی مقوله هایی است که در دهه های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. برای ضد آب کردن نما در کرج و تهران ما به شما مواد نانو را پیشنهاد می کنیم. این مواد در حال حاضر در بازار بدون رقیب است و با قیمت بسیار مناسبی نیز به مشتری عرضه می شود. همچنین از دوام و ماندگاری قابل توجهی برخوردار بوده و کلیه شرایط بهینه و مطلوب برای ضد آب کردن نمای ساختمان را به وجود می آورد.

ضد آب کردن نما در کرج

اگر چه مدت زمان نسبتاً کوتاهی از عمر مواد نانو در ایران می‌گذرد اما این مواد با توجه به ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی که دارند، بسیار پرطرفدار و محبوب شناخته شده اند. تمام افراد برای واترپروف کردن نما در کرج به دنبال مواد ارزان و با کیفیت هستند.

ضد آب کردن نما در کرج در متریال مختلف

ضد آب کردن نما در کرج می تواند برای نماهای مختلف همچون چوبی، سنگی، کاهگلی، آجری، کامپوزیت، شیشه، و … انجام شود. این نوع ضد آب سازی نمای ساختمان بدون تخریب و تغییر رنگ بوده و بر روی مصالح اصلی نمای ساختمان یک لایه محافظتی در مقابل آب، رطوبت و اشعه ماورا بنفش خورشید ایجاد می کند.

برای ضد آب کردن نما در کرج از چه موادی استفاده می شود؟

ماده به کار گرفته شده برای ضد آب نما در کرج در واقع یک امولسیون حلال می باشد. این امولسیون از نوع سیلوکسان و سیلان به دست آمده و به یک ماده باکیفیت تبدیل شده است. زمانی که از این ترکیب محلول بر روی نمای ساختمانی استفاده می شود، خاصیت آب گریزی برای سطح ایجاد شده و همین مسئله شرایط برای دفع آب و رطوبت را از نما فراهم می کند. چنین محلولی شرایط برای جذب مویرگی به سطح را نیز ایجاد کرده و اختلالی در تنفس سطح به وجود نمی آورد.

واترپروف کردن نما در کرج

ضد آب کردن نما در کرج با این روش بسیار سرعتی بوده و به آسانی اجرا می شود. افراد از این روش به دلیل ارزان بودن و ساده بودن استقبال می کنند.

ضدآب نانو چه مزایا و سودی به همراه دارد؟

اول اینکه سطح ضد آب شده به عنوان یک عایق برودتی و حرارتی برای نما عمل می کند. همچنین این محلول از مقاومت قابل توجهی در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید برخوردار بوده و در برابر گازهای جوی و رطوبت نیز مقاومت و دوام خوبی دارد.

با به کارگیری محلول ضد آب بر روی نما از تغییر رنگ مصالح و متریال موجود در نمای ساختمان جلوگیری می شود. این مواد قابلیت شستشو دارند و همچنین با عمر مفید مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مواد مورد استفاده امکان شستشوی گرد و غبار و دوده ایجاد شده بر روی نما را نیز فراهم می کنند. در واقع بعد از هر بارش، خود شستشویی در نما اتفاق می‌افتد. چنین سطوحی ضد جلبک و خزه نیز می‌باشند. شرکت آب بندی نمای ساختمان خدمات خود را در زمینه ضد آب نما در کرج و تهران با ضمانت ۱۵ ساله به مشتری ارائه می کند. این ضمانت در یک قرارداد مکتوب میان مشتری و شرکت تنظیم می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست