ضد آب نانو نمای ساختمان در کرج

ضد آب نانو نمای ساختمان در کرج خدمات ضد آب نانو نمای ساختمان در کرج جدید ترین تکنولوژی برای ضد آب کردن نمای ساختمان است. تکنولوژی نانو یکی از جدیدترین…

ضد آب نانو نمای ساختمان در کرج

خدمات ضد آب نانو نمای ساختمان در کرج جدید ترین تکنولوژی برای ضد آب کردن نمای ساختمان است.

تکنولوژی نانو یکی از جدیدترین شاخه های علم است که در همه زمینه ها ورود کرده است. تکنولوژی نانو مواد را به کنترل خود درآورده است. هدف علم نانو اعمال تغییرات خاص در ساختار مواد است. در نتیجه ماده جدید با ویژگی های منحصر به فرد تولید می شود.

علم نانو اتم های ماده را دستکاری می کند. هر نانومتر مساوی یک میلیاردم متر است. یک ماده با مقیاس نانو با اندازه واقعی آن رفتاری کاملا متفاوت از خود نشان می دهد. ممکن است این تغییرات واکنش شیمیایی، نقطه ذوب، استحکام و … را شامل شود. تکنولوژی نانو در سه حالت جامد، مایع و گاز ورود کرده است.

ضد آب نانو نمای ساختمان در کرج

در صنعت ساختمان سازی نیز مصالح مختلف و با کیفیتی با تکنولوژی نانو ساخته اند. این مصالح ساخته شده از نانو استحکام، دوام و عمر مفید سازه را بالا می برند. درصد خسارت را در مقابل حوادث احتمالی در آینده کم می کند.

یکی از مباحثی که در صنعت ساختمان سازی بسیار مهم است مقاوم سازی بنا در برابر رطوبت است. این امر باعث می شود عمر مفید سازه افزایش یابد.

نفوذ آب از نمای ساختمان به داخل ساختمان امکان پذیر است. نم و رطوبت می‌تواند به متریال نما، دیوار و دکوراسیون داخلی نفوذ کند. تکنولوژی نانو به کمک این مشکل بزرگ آمده است. بر این اساس مهندسان معماری از ضد آب نانو برای نمای ساختمان استفاده می کنند.

ضد آب نانو نمای ساختمان در کرج با کادری مجرب بهترین خدمات را به مشتریان گرامی ارائه می دهد.

ضد آب نانو نمای ساختمان در کرج

ضد آب نانو؛ ساخته شده از تکنولوژی نانو

خدمات ضد آب نانو نمای ساختمان در کرج از بهترین و باکیفیت ترین مواد ضد آب برای انواع ساختمان استفاده می کنند. هنگامی که ضد آب نانو بر روی سطح و نمای ساختمان قرار بگیرد اجازه جذب آب، آلودگی، گرد و غبار را نمی دهد. ماده ای خاص است که بر پایه تکنولوژی نانو ساخته شده است و ویژگی آبگریزی دارد. مانع جذب آب و رطوبت می شود. در نتیجه استحکام نما و سازه را افزایش می دهد.

با انتخاب خدمات ضد آب نانو نمای ساختمان در کرج نما را ضد آب می کند و هیچگونه منافذی برای ورود آب و رطوبت به نما باقی نمی‌گذارد.

ضد آب نانو ماده ای بی رنگ و شفاف است. در واقع ماده ضد آب آنقدر شفاف است که بعد از خشک شدن نامرئی می شود. همچنین هیچ گونه تغییری در شکل و رنگ متریال اصلی نما ایجاد نمی کند.

استفاده از ضد آب نانو ساختمان در کرج باعث می شوند عمر مفید نمای ساختمان افزایش یابد. ضد آب نانو بر روی تمام سطوح (نما) قابل اجرا است. به درون درز های کوچک که در نما وجود دارند نفوذ می کند. درز ها را پر می کند و درجه چسبندگی بالایی نسبت به سطح ایجاد می کند.

خدمات استفاده از ضد آب نانو ساختمان در کرج

استفاده از ضد آب نانو ساختمان در کرج باعث می شود آب و رطوبت به درون نما و درز ها نفوذ نکند. در نتیجه از شوره زدگی و سست شدن نما جلوگیری می کند.

از نما در برابر سرما و حرارت زیاد محافظت می کند. در نتیجه تغییرات دمایی باعث تغییر در ضد آب نمی شود. ترک یا شکاف در پوشش ضد آب بر روی متریال نما ایجاد نمی شود.

پوشش ضد آب بر روی نما به راحتی قابل شستشو است. این متریال مانع جذب گرد و غبار و آلودگی هوا بر روی سطوح می شود، زیرا آلودگی هوا در شهر های بزرگ بیشتر است.

متریال ضد آب نانو بر روی تمامی متریال های استفاده شده در نما قابل اجرا است. بر روی سطوحی مانند سنگ، آجر، کاشی، سرامیک، مرمر، گرانیت، کامپوزیت، شیشه و … می توان به کار برد. طراحی و ساخت آن به گونه ‌ای است که با متریال های مختلف چسبندگی صد درصد دارد.

در برابر گرما و نور خورشید دچار تغییر نمی شود. مقاومت و چسبندگی خود را در برابر نور و گرمای خورشید حفظ می کند.

بر روی دیوار و نما هایی که نقاشی شده اند می توان از پوشش ضد آب نانو استفاده کرد.

ضد آب نانو نمای ساختمان در کرج

ضد آب نانو نمای ساختمان در کرج

ملاحظات قبل از اجرای پوشش ضد آب نانو

راپل کاران خدمات ضد آب نانو نما در کرج به صورت کاملا حرفه ای و در کوتاه مدت نمای ساختمان را ضد آب می کنند. برای گروه ضد آب نانو ساختمان در کرج رضایت مشتری در اولویت قرار دارد.

قبل از انتخاب ضد آب نانو در کرج باید نمای ساختمان را بررسی کنید تا اگر درز یا شکافی در نما وجود دارد بپوشانید. توجه داشته باشید که اگر درز ها کوچک هستند توسط ضد آب پر می شوند. اگر شکستگی و شکاف بزرگ در نما وجود داشته باشد باید شکاف ها را با خمیر نانو بپوشانید. بعد از خشک شدن سطح محلول ضد آب را بر روی نما استفاده کنید.

گروه ضد آب نانو ساختمان در کرج قبل از اجرا نما را از هرگونه آلودگی پاک می کنند. از تفنگ یا گان مخصوص برای پاشش استفاده می کنند. اگر با قلم مو محلول را بر سطح می کشید باید سعی کنید سطح یکنواخت و صاف باشد.

پوشش ضد آب نانو نمای ساختمان در کرج

اگر درز در بین قطعات چیده شده در نما وجود دارد ابتدا درز ها را با چسب نانو پر کنید. سپس محلول ضد آب نانو را بر روی سطح نما اجرا کنید.

اگر در شهر کرج ساکن هستید و قصد دارید نمای خود را ضد آب کنید خدمات ضد آب نانو ساختمان در کرج را به شما پیشنهاد می دهیم. این گروه از یک تیم حرفه ای تشکیل شده است که با بهترین ابزار ها و بالاترین تجربه خدمات خود را به مشتریان گرامی ارائه می دهند.

امروزه رشد ساختمان های چند ده طبقه گسترش پیدا کرده است. در نتیجه بهتر است برای افزایش عمر مفید نما و سازه ساختمان از مواد نانو (مصالح نانو، ضد آب نانو، چسب نانو و … ) استفاده کنید. برای ضد آب کردن نمای ساختمان استفاده از ضد آب نانو ساختمان در کرج مقرون به صرفه و کم هزینه است. همچنین در آینده از خسارات احتمالی جلوگیری می شود.

ضد آب نانو ساختمان در کرج توسط راپل کاران ماهر انجام می‌ شود. راپل کاران ماهر در این زمینه آموزش ‌های لازم را دیده اند و کار ضد آب کردن نما را با دقت و ظرافت انجام می دهند.

ضد آب نانو نمای ساختمان در کرج

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست