انجام شست و شوی نما در آمل و بابلسر ضمانت 5 ساله

شست و شوی نما در آمل و بابلسر چگونه انجام می شود؟ شست و شوی نما در آمل و بابلسر به کمک تجهیزات پیشرفته همچون طناب راپل، واترجت و غیره…
شست و شوی نما در آمل و بابلسر

شست و شوی نما در آمل و بابلسر چگونه انجام می شود؟

شست و شوی نما در آمل و بابلسر به کمک تجهیزات پیشرفته همچون طناب راپل، واترجت و غیره انجام می شود. تمام این تجهیزات برای شستشوی سرعتی، دقیق و با کیفیت مد نظر قرار می گیرد. تجهیزات پیشرفته سرعت شستشوی نما را به شکل مناسبی افزایش می دهند. ضمن اینکه امکان پاکسازی و تمیز کاری با کیفیت نمای ساختمان را نیز فراهم می کنند.

بیشتر افراد از اهمیت شست و شوی نما در آمل و بابلسر غافل هستند. این شهرها با توجه به اینکه به شکل مداوم در معرض بارش های فصول مختلف قرار دارند، نیاز بیشتری به شستشوی دوره ای پیدا می‌کنند. عدم توجه به شستشوی دوره ای نما، می‌تواند مشکلات به مراتب بیشتری را به همراه داشته باشد. به عنوان مثال کثیف بودن نمای ساختمان شرایط برای به وجود آمدن جرم سخت بر روی نمای ساختمان را فراهم می‌کند. منظور از جرم سخت، آلودگی است که به حالت چرک مرد در آمده و به راحتی امکان حذف کردن و پاکسازی آن از نمای ساختمان وجود ندارد.

ضرورت شست و شوی نما در آمل و بابلسر

شست و شوی نما در آمل و بابلسر

ضرورت شست و شوی نما در آمل و بابلسر

نماهای ساختمانی با توجه به نقش و عملکردی که دارند، می توانند جلوه و نمود ساختمان را بیشتر کنند. ساختمان هایی که جلوه و نمود بیشتری دارند، به شکل متمایزی در شهر نمایان می شوند. این مسئله در مورد ساختمان هایی که به عنوان مراکز تجاری مشغول فعالیت هستند، اهمیت بیشتری دارد. فرض کنید صاحب یک هتل به نمای ظاهری و تمیز بودن نمای ساختمان هتل اهمیت نمی دهد. در چنین حالتی مسلماً این هتل به راحتی مشتریان خود را از دست می دهد. هر چند که از نظر کیفیت و خدمات درجه یک باشد.

بیشتر افرادی که با ظاهر زشت، کثیف و آلوده نما مواجه می‌شوند، گمان می‌کنند که این هتل از نظر ارائه خدمات نیز بسیار ضعیف عمل می کند. این در حالی است که ممکن است این طرز تفکر کاملاً اشتباه باشد. نماهای ساختمانی می توانند ارزش و قیمت یک ساختمان را کاهش دهند یا بالا ببرند. ساختمان هایی که به شکل مجلل و باشکوه نماکاری شده‌اند، در معاملات به ‌خوبی قیمت گذاری می شوند.

مطلب پیشنهادی. عایق نمای ساختمان در شمال کشور

چرا شست و شوی نما در آمل و بابلسر سودمند است؟

شست و شوی نما در آمل و بابلسر علاوه بر اینکه می تواند قیمت ملک را افزایش دهد و نظر مخاطبان را جلب کند، باعث استحکام و دوام نمای ساختمان نیز می‌شود. نماهای ساختمان به دلیل اینکه بیشترین مجاورت را با شرایط جوی، محیطی و زیست محیطی دارند، می توانند آسیب های مختلفی را تجربه کنند. در این شرایط وجود کپک زدگی و قارچ زدگی بر روی نمای ساختمان احتمال تخریب نمای ساختمان را افزایش می دهد. این مسئله در شهرهای شمالی کشور اهمیت به مراتب بیشتری دارد. این شهرها با توجه به موقعیت منطقه‌ای که دارند، رطوبت بیش از اندازه ای را تجربه می کنند.

نحوه شست و شوی نما در آمل و بابلسر

نحوه شست و شوی نما در آمل و بابلسر

در نتیجه شرایط برای رشد کپک و قارچ در چنین مناطقی به مراتب بیشتر از سایر نواحی است. زمانی که شرایط برای رشد کپک و قارچ فراهم باشد، احتمال سقوط سنگ نما، از بین رفتن نمای ساختمان، نابودی مصالح و غیره نیز وجود دارد. در چنین شرایطی انواع خسارت مالی و جانی ساکنین ساختمان و رهگذران حول محور ساختمان را تهدید می کند.

برای پیشگیری از این نوع خسارات باید فرایندهای مربوط به شست و شوی نما در آمل و بابلسر به شکل منظم و دوره ای مد نظر قرار بگیرند. شستشوی نما باعث از بین رفتن کپک زدگی، قارچ و انواع شوره زدگی نما می شود. در نتیجه زمینه فعالیت این نوع میکروارگانیسم ها از بین می رود. گرد و غبار، چربی و مواد آلاینده نیز آثار سوء و منفی بر روی ظاهر نمای ساختمان دارند. آلاینده های شهری مملو از مواد مخرب و نامطلوب هستند. این مواد با توجه به ترکیبات اصلی زمانی که بر روی مصالح ساختمان ته نشین می شوند، می ‌توانند تخریب سنگ های ساختمانی را به همراه داشته باشند.

نماشویی مجهز چگونه انجام می شود؟

بسیاری از افراد زمانی که با فرایند نماشویی آشنا می شوند، گمان می کنند که این فرآیند به شکل ساده و راحت انجام می شود. این در حالی است که نماشویی نیز مانند سایر فعالیت های ساختمانی نیاز به طی کردن مراحل مختلف دارد. ضمن اینکه برای نماشویی ساختمان های مختلف از دستگاه های پیشرفته و مواد مختلفی نیز کمک گرفته می‌شود. هر کدام از نماها با توجه به خصوصیات مصالح و ویژگی هایی که دارند، به نوع خاصی از محلول های شستشو برای پاکسازی و تمیزکاری نماهای ساختمان نیاز دارند. کارشناسان فنی شرکت می توانند مشاوره های لازم را در زمینه شست و شوی نما در آمل و بابلسر در اختیار مشتریان قرار دهند.

نماشویی مجهز چگونه انجام می شود؟

شست و شوی نما در آمل و بابلسر با تجهیزات

خدمات شرکت شست و شوی نما در آمل و بابلسر

برای اینکه بتوانید اطلاعات مربوط به شست و شوی نما در آمل و بابلسر را به دست آورید، ابتدا بهتر است یک عکس با کیفیت از نمای ساختمان را برای شرکت شستشوی نما بفرستید. در این عکس باید جزئیات مربوط به نمای ساختمان به شکل واضح و مشخص باشد. با عکس ارسالی اطلاعات لازم در اختیار کارشناس فنی شرکت قرار می گیرد. با این عکس، کارشناسان فنی، اطلاعات دقیقی در مورد نحوه شست و شوی نما، نوع مواد مورد استفاده برای شستشوی نما، قیمت شستشوی نما و غیره به مشتری ارائه می کنند.

شست و شوی نما در آمل و بابلسر و به ویژه شهرهای صنعتی همچون تهران از گذشته های دور مورد توجه قرار می گرفته است. اهمیت این شست و شو به این دلیل است که هر ساختمانی در معرض انواع آلاینده های محیطی و جوی قرار دارد. بنابراین مسئله پاکسازی و تمیزکاری در مورد هر ساختمانی مهم تلقی می شود. به ویژه اینکه بخش قابل توجهی از مقاومت نمای ظاهری ساختمان نیز به فرایند تمیزکاری و پاکسازی نما مربوط می شود.

در ابتدا تمیزکاری و پاکسازی نما به شکل دستی بدون هیچ گونه امکانات و تجهیزات انجام می شد. این مسئله امکان یک پاکسازی عمیق و دقیق را برای کارفرمایان از بین می برد. چرا که اغلب نقاط غیر قابل دسترس و مرتفع ساختمان با استفاده از این روش قابل پاکسازی و تمیزکاری نبودند و مورد غفلت واقع می‌شدند.

شستشوی نما در آمل و بابلسر به سبک سنتی و مدرن

از اوایل دهه 80 شستشوی نما در آمل و بابلسر و شهرهای صنعتی دچار تغییر و تحول شد. در واقع این نماشویی از حالت سنتی به حالت صنعتی تغییر پیدا کرد. منظور از حالت صنعتی این است که در این مرحله فرآیند نماشویی به کمک تجهیزات پیشرفته انجام شد. تجهیزات پیشرفته سرعت نماشویی را افزایش دادند. ضمن اینکه کیفیت و دقت نماشویی را نیز دچار تغییر و تحول گسترده‌ای کردند.

شستشوی نما در آمل و بابلسر به سبک سنتی و مدرن

شست و شوی نما در آمل و بابلسر

شست و شوی نما در آمل و بابلسر ابتدا صرفاً بر روی داربست انجام می شد. داربست ها برای جابجایی نماکاران بر روی نمای ساختمان مورد استفاده بودند اما ایمنی چندانی نداشتند. ضمن اینکه امکان اجرای آن ها بر روی سایر نماهای ساختمان وجود نداشت. همچنین در برخی از موارد برپایی داربست ها نیاز به صرف هزینه و زمان بسیار بالایی داشت. در حال حاضر طناب راپل توانسته با توجه به ویژگی های متفاوتی که دارد، گزینه ایده آل تری نسبت به داربست ها باشد. این طناب ها از ایمنی و استاندارد بالاتری نسبت به داربست ها برخوردار هستند. همچنین شرایط مطلوب برای جابجایی و رفت و آمد نماکاران را فراهم می کنند. البته نکته مهم در مورد استفاده از این طناب ها این است که آن ها باید تنها توسط افراد متخصص و آموزش دیده مورد استفاده قرار بگیرند.

شست و شوی نما در آمل و بابلسر آلاینده ها، چربی ها، گرد و غبار، کپک ها، قارچ ها و انواع شوره زدگی روی نمای ساختمان را به شکل مطلوب و مناسب حذف می‌کند. توجه داشته باشید شما برای انجام هر نوع عملیات بر روی نمای ساختمان نیاز به پاکسازی و تمیز کاری نما دارید. به عنوان مثال اگر قصد دارید محافظ مناسب همچون عایق نانو را بر روی نمای ساختمان به کار بگیرید، باید ابتدا تمیزکاری و پاکسازی عمیق نمای ساختمان را مدنظر قرار دهید. در غیر این صورت انجام فرایندهای مربوط به ارتفاع نمای ساختمان سودمند نخواهد بود.

بهره مندی از خدمات شرکت معتبر و مطمئن

شرکت های معتبر و مناسب را برای شستشوی نما در ارتفاع های مختلف انتخاب کنید. این شرکت‌ها کلیه خدمات خود را با کیفیت اصلی به مشتریان ارائه می کنند. ضمن اینکه بابت این خدمات نیز به مشتری ضمانت ارائه می دهند. در نتیجه مشتری می تواند از اصالت و کیفیت خدمات شرکت کاملاً مطمئن باشد.

شستشوی نما با واترجت

شست و شوی نما در آمل و بابلسر

شستشوی نما با واترجت

واترجت ها یکی از ابزارهایی هستند که امروزه برای شستشوی نما در آمل و بابلسر و سایر شهرهای صنعتی اهمیت قابل توجهی دارند. به کمک واترجت ها می توان از نازل های مختلفی برای شستشوی نمای ساختمان کمک گرفت. این نازل ها دارای ابعاد و طول های مختلفی هستند. در نتیجه در فضا و نماهای مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرند. واترجت های پرفشار برای ساختمان های مرتفع و آسمان خراش ها گزینه مناسب تری هستند. ضمن اینکه نازل های طویل این نوع دستگاه ها نیز می توانند شرایط برای شستشوی نقاط غیر قابل دسترس نما را فراهم کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست