رفع نم نمای ساختمان در کرج چگونه انجام می شود؟

رفع نم نمای ساختمان در کرج چگونه انجام می شود؟ رفع نم ساختمان در کرج توسط گروهی متخصص و مجرب انجام می شود. زمانی که نم و رطوبت در نمای…

رفع نم نمای ساختمان در کرج چگونه انجام می شود؟

رفع نم ساختمان در کرج توسط گروهی متخصص و مجرب انجام می شود. زمانی که نم و رطوبت در نمای خارجی و داخلی ساختمان دیده شود یک جای کار می لنگد. دلایل مختلفی باعث ایجاد نم، رطوبت، شوره و خراب شدن نما می شود. مواردی مانند ترکیدگی لوله، بارش باران و … می تواند باعث نم زدگی دیوار و نمای ساختمان شود.

یکی از دلایل شایع این اتفاق نفوذ رطوبت از درز ها و ترک های نمای بیرونی به داخل ساختمان می باشد. این نفوذ رطوبت دلایل مختلفی دارد. اگر در منطقه ای با بارندگی زیاد زندگی می کنید این نم و رطوبت بیشتر نفوذ می کند.

این مورد به خصوص در نمای آجر بیشتر دیده می شود زیرا سطح نمای آجر زودتر شوره می زند.

ابتدا باید منشا اصلی نفوذ نم به داخل ساختمان را پیدا کرد. اگر مشکل از نمای ساختمان باشد باید نسبت به رفع مشکل اقدامات لازم صورت بگیرد. در نتیجه باید مواد لازم را برای آب بندی مناسب تهیه کنید.

خدمات رفع نم نمای ساختمان در کرج توسط گروه حرفه ای و بهترین لوازم استاندارد انجام می شود. خدمات رفع نم ساختمان در کرج بهترین خدمات را در کوتاهترین زمان برای مشتری گرامی انجام می دهند.

رفع نم نمای ساختمان در کرج

عوامل مختلف در ایجاد نم در نمای ساختمان

رفع نم ساختمان در کرج توسط متخصصان به راحتی قابل رفع است و دلیل نم زدگی تاثیری بر کار ندارد. دلایل مختلفی باعث می شود تا نمای ساختمان دچار نم زدگی بشود:

  • نما بر روی دیوار درست اجرا نشده باشد.
  • از ملات مناسب و محکم استفاده نشده باشد.
  • نما به صورت کاملاً صاف و تخت چسبانده نشده باشند.
  • شکاف و فاصله بین قطعات نمای ساختمان ایجاد شده باشد.
  • در کنار در و پنجره ها قطعات نما در کنار هم به درستی سوار نشده باشند.
  • در نما هایی که از پیچ و رولپلاک استفاده کرده اند از پلاستیک یا چسب مناسب استفاده نشده باشد.
  • ممکن است ماده، ملات یا پلاستیک بین شکاف ها فرسوده شده باشد. فرقی نمی‌کندکه متریال نما از چه جنسی باشد.
  • در ساختمان سازی از مصالح با کیفیت استفاده نشده باشد. مصالح باکیفیتی که کمترین میزان جذب آب را دارند بهترین گزینه برای نمای ساختمان هستند.
  • فرسودگی ساختمان باعث فرسایش ملات پشت نما می شود. همچنین باعث ترک برداشتن مصالح نما می شود. ممکن است با نفوذ رطوبت و نم به داخل مصالح با تغییرات آب و هوایی نیز ترک بردارند.

خدمات رفع نم نمای ساختمان در کرج دلیل نم زدگی را شناسایی می کنند و در کمترین زمان تلاش می کنند مشکل را رفع نمایند.

اقدامات مناسب برای رفع نم نمای ساختمان در کرج

خدمات رفع نم ساختمان در کرج از مواد باکیفیت با ماندگاری بالا استفاده می کنند.

یکی از مواد مرغوب برای رفع نم نما عایق نانو مایع می باشد. با استفاده از عایق نانو رطوبتی مایع می توانید تمام نمای ساختمان را عایق بندی کنید.

این ماده بی رنگ بر پایه تکنولوژی نانو ساخته شده است و پایه آن آب است. از ورود رطوبت ناشی از باران، هوای شرجی و عوامل دیگر به نمای ساختمان جلوگیری می کند. مزیت اصلی آن آبگریز بودن است. باعث می شود آب به راحتی از نما سرازیر شود و هیچ ایستایی در سطح نما نداشته باشد.

ممکن است رطوبت ناشی از ترک خوردگی متریال نمای ساختمان باشد. در این صورت درز را با مواد (مخلوط با سیمان یا بتن) پر کنید. سپس از چسب نانو را در اطراف آن استفاده کنید تا نشتی مجدد آب در اطراف آن ملات را سست نکند.

دلیل اصلی اکثر نم زدگی ها در نمای ساختمان خالی شدن درز بین قطعات نما است. در نما های مختلف شرایط ایجاد آن متفاوت است. در نمای آجر، سنگ و … ممکن است ماده ای که در پوشاندن و پر کردن درز ها استفاده شده است با گذر زمان ترک بردارد. ممکن است ترک خوردگی به خاطر جنس نامرغوب ملات باشد.

در این صورت رفع نم  ساختمان در کرج از چسب نانو برای آب بندی نما استفاده می کند. این ماده بر پایه علم نانو ساخته شده اند و استحکام و چسبندگی بالایی با سطح نما ایجاد می کند.

در نمای کامپوزیت و شیشه محل اتصال قطعه های نما از پلاستیک برای آب بندی استفاده می شود. این مواد به مرور زمان دچار فرسودگی می شوند. ممکن است در آن درز و شکاف ایجاد شود.

برای رفع نم نمای ساختمان (با دلایل مختلف) از خدمات رفع نم ساختمان در کرج کمک بگیرید.

رفع نم نمای ساختمان در کرج

عایق بندی نما با رزین و پلیمر

خدمات رفع نم نمای ساختمان در کرج با استفاده از مواد با کیفیت هر نوع درز را در انواع نمای ساختمان می پوشاند تا مانع نفوذ نم به نمای ساختمان شود. متریال های جدیدی که از تکنولوژی نانو ساخته شده اند.

چسبی که به عنوان عایق رطوبتی استفاده می شود بر پایه رزین است. در کنار دیگر عایق ها با پایه نانو جزو موارد پر مصرف برای رفع نم نمای ساختمان هستند. با استفاده از این مواد می توان کل نمای ساختمان را پوشش داد.

ماده دیگری که به عنوان عایق استفاده می شود بر پایه پلیمر است. تغییری در ظاهر نما ایجاد نمی‌ کند. قیمت بالاتری نسبت به نانو و رزین دارد. به دلیل قیمت گران آن استفاده از آن نیز محدود تر می باشد.

خدمات رفع نم نمای ساختمان در کرج با توجه به درخواست مشتری گرامی ماده مورد نظر را بر روی نمای ساختمان اجرا می کند.

مزیت تکنولوژی ‌های جدید رفع نم

استفاده از خدمات رفع نم ساختمان در کرج با استفاده از مواد با کیفیت دارای مزایایی است، از جمله:

مواد به کار برای عایق بندی نما استفاده می شوند بر نانو هستند. از ورود رطوبت و باران به ساختمان جلوگیری می کند. این مواد خاصیت آب گریزی دارند.

در برابر نور خورشید و در برابر اشعه uv مقاومت و استحکام بالایی دارند.

بعد از استفاده می توان به راحتی نمای ساختمان را شستشو داد.

در هزینه ها صرفه جویی می شود.

از خسارت‌های احتمالی در آینده جلوگیری می کند.

مانع شوره زدن می شود، زیرا از نفوذ آب به ملات جلوگیری می‌کند.

هر دو ماده عایق رطوبتی نانو و چسب آب بندی نانو برای تمام متریال ها در نمای ساختمان قابل اجرا است. اجرای عایق بندی برای رفع نم نمای ساختمان در کرج توسط گروه ماهر و آموزش دیده انجام می شود.

رفع نم نمای ساختمان در کرج توسط راپل کاران ماهر انجام می شود. استفاده از طناب راپل نسبت به روش داربست هزینه‌ کمتری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست