رفع نم نمای ساختمان به روش اصولی و مجهز

رفع نم نمای ساختمان برای مقاوم سازی ساختمان مدنظر قرار می گیرد. ساختمان ها نیاز به مقاوم سازی در نما و اسکله دارند. وجود نم و رطوبت در فضای داخلی…

رفع نم نمای ساختمان برای مقاوم سازی ساختمان مدنظر قرار می گیرد. ساختمان ها نیاز به مقاوم سازی در نما و اسکله دارند. وجود نم و رطوبت در فضای داخلی ساختمان می تواند مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد. نم و رطوبت می تواند آسیب و خرابی زیادی را برای ساختمان به همراه داشته باشد.

نم و رطوبت داخل ساختمان باید به خوبی برطرف شود. در غیر این صورت شرایط لازم برای فروپاشی ساختمان را فراهم می نماید. نم زدگی و شوره زدگی فضای داخلی ساختمان نیاز به ترمیم و بازسازی دارد. برای جلوگیری از نم زدگی باید رفع نم نمای ساختمان را جدی بگیرید و آب بندی نمای ساختمان را به شکل اصولی انجام دهید.

رفع نم نمای ساختمان با مواد نانو چگونه انجام می شود؟

نماهای ساختمانی بعد از مدتی نیاز به بازسازی و ترمیم دارند. در واقع هر نوع نمایی نیاز به پر کردن منافذ و درزها دارد. ورق های کامپوزیت به کمک لاستیک و سنگ های نما به وسیله بندکشی در کنار هم قرار می گیرند. بعد از مدتی لاستیک بین ورق کامپوزیت و بندکشی بین نماهای سنگی و … از بین می رود. بنابراین عایق بندی نمای ساختمان با مواد نانو انجام می شود.

مواد نانو شرکت ما با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه می شود. این مواد از قدرت چسبندگی بالایی برخوردار می باشند و به جای ایزوگام و قیرگونی مورد استفاده قرار می گیرند. ایزوگام و قیرگونی، موجب عایق بندی با شرایط سخت می شود. در واقع این نوع عایق بندی هزینه زیادی به همراه دارد. به همین خاطر گزینه مناسبی برای انجام آب بندی نمای ساختمان نیست. مواد نانو به شکل بی رنگ یا رنگی مورد استفاده قرار می گیرند. برای رفع نم نمای ساختمان از طناب راپل استفاده می شود. طناب راپل با توجه به ارتفاع های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

عایق کاران در گذشته برای انجام آب بندی از داربست استفاده می کردند. داربست ها برای اجرا و بهره مندی نیاز به صرف هزینه بیشتری دارند. ضمن اینکه میزان امنیت و ایمنی در هنگام استفاده از داربست ها به شدت کاهش پیدا می کند. طناب راپل از امنیت بیشتری برخوردار است و روند رفع نم نمای ساختمان را سرعتی تر می کند.

فواید بهره مندی از مواد نانو

استفاده از ترکیب مواد نانو بر روی سایر نماهای سنگی، فلزی، شیشه، کامپوزیت، چوبی و … فراهم می شود. برای آب بندی نمای سنگ از مواد بدون رنگ نانو استفاده می شود. برای عایق بندی نما باید از چسب های مناسبی کمک گرفت. برای رفع نم نمای ساختمان در نماهای شیشه ای از چسب سیلیکونی و آکواریوم استفاده می شود. برای بهره مندی از مواد نانو در نماها نیاز به تمیزکاری نما داریم. تمیزکاری امکان چسبندگی و موثر بودن مواد نانو را افزایش می دهد. قطعاً مواد نانو از ایزوگام و قیرگونی به صرفه تر می باشند و سود بیشتری را برای صاحبان ملک به همراه دارند.

رفع نم نمای ساختمان

عایق بندی نمای ساختمان شرایط مناسب برای از بین بردن نم نمای ساختمان را به وجود می آورد. رفع نم نمای ساختمان با پر کردن منافذ و درزها فراهم می گردد. در واقع اشباع سازی درزها، منافذ و حفره های نما با مواد نانو انجام می شود. مواد نانو از تجمع آب داخل منافذ جلوگیری می نماید. عایق بندی نمای ساختمان با مواد نانو موجب گریز آب بر روی نما می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست