خدمات آب بندی و عایق نما در چالوس

آب بندی و عایق نما در چالوس با ضمانت کتبی آب بندی و عایق نما در چالوس به عنوان بخشی از فرآیند نماکاری ساختمان مدنظر قرار می گیرد. همان طور…
آب بندی و عایق نما در چالوس با ضمانت کتبی

آب بندی و عایق نما در چالوس با ضمانت کتبی

آب بندی و عایق نما در چالوس به عنوان بخشی از فرآیند نماکاری ساختمان مدنظر قرار می گیرد. همان طور که می‌ دانید عملیات مربوط به نمای ساختمان مانند سایر مراحل ساخت و ساز ساختمان از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. این مراحل باید به شکل منظم و استاندارد برای استحکام و دوام نمای ساختمان به کار گرفته شوند.

آب بندی و عایق نما در چالوس با توجه به اینکه این منطقه درگیر بارش های فراوان و مکرر در فصول مختلف است، اهمیت بسیاری دارد. به همین خاطر بیشتر اهالی این شهر و دیار تمایل دارند بعد از اینکه مراحل ساخت و ساز ساختمان را تکمیل کردند، فرآیند مربوط به آب بندی و عایق نما در چالوس را به شکل استاندارد و مجهز شده به مرحله اجرا درآورند. برای اینکه آب بندی و عایق نمای ساختمان را به شکل مناسب به مرحله اجرا در آورید، باید اصول ایمنی عایق ساختمان را بدانید.

مقاوم سازی سنگ نمای ساختمان

آب بندی و عایق نما در چالوس

مقاوم سازی سنگ نمای ساختمان

آب بندی و عایق نما در چالوس می ‌تواند میزان مقاومت نمای ساختمان را در برابر عوامل مختلف افزایش دهد. نماهای ساختمانی به شکل ممتد و بی وقفه در معرض شرایط آب و هوایی مختلف قرار می گیرند. به عنوان مثال روزها تابش شدید نور خورشید را تحمل می کنند و در شب نیز به شکل بی ‌وقفه دما از دست می دهند. تاثیر این انبساط و انقباض را می توان با به وجود آمدن درز و شکاف بر روی سنگ نماهای ساختمان به خوبی درک کرد. البته تاثیر شرایط آب و هوایی بر روی نمای ساختمان صرفاً به بروز درز و شکاف بر روی سنگ نمای ساختمان محدود نمی ‌شود.

مقاوم سازی

مطلب پیشنهادی. اب بندی نما در تمام نقاط شمال

سنگ نمای ساختمان بعد از گذشت مدتی بر روی جایگاه خود لق می شود و نیاز به بند کشی و تثبیت مجدد دارد. این مسئله هم از نظر ایمنی و هم از نظر بازسازی و مرمت نمای ساختمان مدنظر قرار می گیرد. برای این که بتوانید ترمیم و بازسازی مربوط به سنگ نماهای تخریب شده را انجام دهید، باید آب بندی و عایق نما در چالوس را در اولویت قرار دهید. البته مصالح انتخابی برای نماکاری ساختمان نیز در کیفیت آب بندی و عایق نما تاثیر قابل توجهی دارند. برخی از مصالح و متریال گزینه مناسبی برای ساخت و ساز یا نماکاری نیستند. چون این مصالح و متریال به شدت تحت تاثیر عوامل بیرونی و جوی به ویژه رطوبت و آب باران قرار می‌گیرند. در نتیجه کیفیت و دوام خود را نیز از دست می دهند.

در چنین شرایطی ممکن است آب بندی و عایق نما در چالوس بر روی چنین نماهای نیز گزینه چندان مقرون به صرفه و اقتصادی نباشد. چون به طور کلی آب بندی و عایق نما بر روی نماهایی قابلیت اجرا دارد که هنوز کاملاً تخریب نشده ‌اند و اجرای مراحل بازسازی و مرمت برای آن ها امکان پذیر است.

زمان مناسب برای آب بندی و عایق نما در چالوس

اگر آب بندی و عایق نما در چالوس به موقع انجام شود، از بروز آسیب های مختلف مالی و جانی جلوگیری خواهد شد. سنگ نماهای ساختمان از مساحت و ابعاد گسترده ای برخوردار هستند. ضمن اینکه این سنگ ها وزن قابل توجهی را نیز به خود اختصاص می‌دهند. واقعیت امر این است که این نماها هرچند که با به روزترین تکنولوژی طراحی و تولید شده باشند، باز هم سنگینی وزن خود را دارند. بنابراین سقوط آن ها از نمای ساختمان می تواند خسارات مالی و جانی فراوانی به همراه داشته باشد. در چنین حالتی صاحبان ساختمان و پیمانکارانی که در زمینه آب بندی و عایق نما کوتاهی کرده اند، باید پاسخگوی خسارات مالی و جانی به وجود آمده باشند.

آب بندی و عایق نما در چالوس با ضمانت کتبی

زمان مناسب آب بندی و عایق نما در چالوس

ممکن است قطعه سنگی نمای ساختمان بر سر افراد فرود بیاید. در چنین شرایطی احتمال از دست رفتن جان افراد نیز وجود دارد. در مواقعی نیز قطعه رها شده سنگ نمای ساختمان بر روی ماشین های پارک شده فرود می آید. در چنین حالتی نیز احتمالاً با خسارت مالی فراوانی مواجه می شوید.

ضرورت آب بندی در چالوس

مسئله آب بندی و عایق نما در چالوس باید جدی گرفته شود. درز و شکاف های به وجود آمده بر روی سنگ نمای ساختمانی محفظه خوبی را برای نفوذ رطوبت به وجود می آورند. آب نفوذ یافته به داخل سنگ نما رفته‌ رفته تخریب تدریجی سنگ نما را گسترش می دهد. در نهایت باعث سقوط و از بین رفتن کامل سنگ نمای ساختمان خواهد شد. این مسئله علاوه بر اینکه مصالح و متریال به کار گرفته شده در نمای ساختمان را به شکل کامل از بین می برد، ممکن است مشکلات به مراتب بیشتری را نیز برای مالکان ساختمان به وجود آورد. بسیاری از افراد پیش از اینکه نمونه پروژه های ساخت و ساز ساختمان را به اتمام برسانند، مراحلی همچون آب بندی و عایق نما در چالوس را چندان مدنظر قرار نمی دهند. آن ها چنین تصوری دارند که این فرآیند ضرورت چندانی ندارد و می ‌تواند به تعویق انداخته شود.

چه ساختمان هایی نیاز به آب بندی و عایق نما در چالوس دارند؟

ساختمانی که چند سال از ساخت و ساز آن می گذرد، باید تحت فرآیندهای آب بندی مناسب قرار بگیرد. البته این آب بندی باید به شکل کاملا اصولی و استاندارد انجام شود. امروزه از تجهیزات فوق العاده پیشرفته برای آب بندی و عایق نما در چالوس کمک گرفته می ‌شود. این تجهیزات فوق العاده سرعت انجام آب بندی و عایق بندی را افزایش می دهند. ضمن اینکه کیفیت مراحل اجرایی را نیز بالاتر می ‌برند. شرکت های معتبر و مطمئن نیز در قبال خدماتی که در زمینه آب بندی و عایق بندی نمای ساختمان به مشتریان ارائه می کنند، گارانتی نیز به مشتری ارائه می دهند.

آب بندی و عایق نما در چالوس با ضمانت کتبی

تجهیزات آب بندی و عایق نما در چالوس

نحوه آب بندی و عایق نما در چالوس با مواد نانو

آب بندی و عایق نما در چالوس برای ساختمان های قدیمی از اهمیت بیشتری برخوردار است. نحوه آب بندی و عایق نما در چالوس بدین شکل است که ابتدا مواد نانو با نسبت بسیار مناسبی از آب مخلوط شده و در ادامه با نسبت های یکسانی از پودر سنگ و سیمان سفید ترکیب می شود. این مواد ترکیب شده به شکل خمیر شده در می آیند. این ترکیبات از قدرت چسبندگی بالایی برخوردار هستند و دوام و استحکام لازم را برای عایق‌ کاری نماهای مختلف به وجود می آورند.

آب بندی و عایق نما در چالوس با ضمانت کتبی

نحوه اجرای آب بندی و عایق نما در چالوس

وجود پودر سنگ و سیمان سفید بخش قابل توجهی از استحکام و دوام آب بندی و عایق نما در چالوس را فراهم می‌کند. در ادامه بندکشی مربوط به نمای ساختمان انجام می شود. گاهی نیز با توجه به شرایط به وجود آمده ممکن است ساختمان به ترمیم بندکشی اجرا شده بر روی سطح نما نیاز داشته باشد. در هر صورت بعد از اینکه مرحله بند کشی به شکل کامل به اتمام رسید و بندها به شکل کامل خشک شدند، نوبت به آن می رسد که سنگ نما از تمام آلودگی ها و لکه های ایجاد شده پاکسازی شود. مواد نانو و ترکیبات آن تنها می ‌توانند بر روی نماهایی قابلیت استفاده داشته باشند که به خوبی پاکسازی و تمیز کاری شده باشند. چون تنها یک سطح تمیز کاری شده و پاکسازی شده می‌تواند زمینه لازم برای کاربرد مفید مواد نانو را فراهم کند.

چرا مواد نانو برای آب بندی در چالوس گزینه مناسب تری است؟

مواد نانو برای آب بندی و عایق نما در چالوس گزینه به‌مراتب مناسب‌تری هستند. ضمن اینکه از دوام و استحکام لازم نیز برخوردار می باشند. این مواد با توجه به قابلیت هایی که دارند، می توانند سال های سال از نمای ساختمان در برابر عوامل جوی و محیطی یا زیست محیطی محافظت کنند.

ممکن است بر روی سطح نما، سفیدک و شوره زدگی وجود داشته باشد. این مسائل در مورد نماهای شهرهای شمالی به وفور دیده می‌شود. بستر نمور و نمناک ساختمان های شمال کشور شرایط برای رشد کپک، قارچ، شوره زدگی و سفیدک را ایجاد می‌کند. برای از بین بردن سفیدک و شوره به وجود آمده بر روی نمای ساختمان باید از یک پارچه مناسب و جوهر نمک استفاده کرد. بعد از اینکه شوره های ایجاد شده بر روی سنگ نما را به‌خوبی حذف کردید، حالا منتظر بمانید که سطح سنگ نما خشک شود.

آب بندی و عایق نما در چالوس با ضمانت کتبی آب بندی و عایق نما در چالوس

مواد اب بندی با چسبندگی بالا

مواد استاندارد نانو با قدرت چسبندگی بالا می توانند گزینه مناسبی برای آب بندی و عایق نما در چالوس باشند. البته کیفیت این مواد تنها توسط شرکت های معتبر، مطمئن و با سابقه قابل ضمانت است. برای این آب بندی از پیستوله و پمپ یا قلموهای مخصوص رنگ کمک گرفته می‌شود. البته اجرای چنین فرآیندی بر روی سنگ نمای ساختمان تنها توسط افراد متخصص، حرفه ای و آموزش دیده امکان پذیر است. ضمن اینکه برای اجرای این فرایند از طناب راپل نیز معمولاً کمک گرفته می شود. کار کردن با طناب نیز نیاز به آموزش های مکرر دارد. از این رو هر فردی نمی تواند آب بندی و عایق نما در چالوس را به اجرا درآورد.

در حال حاضر مواد نانو جزء بهترین و مقرون به صرفه ترین مواد برای آب بندی و عایق نما در چالوس می باشند. چرا که این ترکیبات می توانند در بازه زمانی طولانی مورد استفاده قرار بگیرند. همچنین قابلیت انطباق با سایر فضاها را نیز دارند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست